طرفداران استراماچونی در برابر لشگر تتلیتیها ، رکوردشکنی سرمربی ایتالیایی

به گزارش سفر به هند، استراماچونی که بعد از ترک ایران تنها به وسیله صفحه اینستاگرام خود با استقلالی ها در ارتباط بود با همین صفحه رکوردی منحصر به فرد را دست کم در میان فوتبالی ها بر جای گذاشت.

طرفداران استراماچونی در برابر لشگر تتلیتیها ، رکوردشکنی سرمربی ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران چند ماهی از جدایی آندره استراماچونی از استقلال می گذرد اما این مربی هنوز هم در میان طرفداران این تیم محبوب است. استراماچونی که بعد از ترک ایران تنها به وسیله صفحه اینستاگرام خود با استقلالی ها در ارتباط بود با همین صفحه رکوردی منحصر به فرد را دست کم در میان فوتبالی ها بر جای گذاشت.

طرفداران استقلال هر از گاهی برای ابراز دلتنگی سراغ سرمربی سابق تیم شان می فرایند و همین موضوع باعث شده تا تنها پست استراماچونی که در صفحه اش وجود دارد حالا بعد از تقریبا 8 ماه بیش از 3 میلیون 7 هزار کامنت را به خود ببیند تا سرمربی استقلال دست کم از این لحاظ رکورددار فوتبال جهان گردد.

استقلالی ها بعد از اینکه متوجه این ماجرا شده اند به شکل خودجوش و البته محض سرگرمی هم که شده در حال کامنت گذاری برای سرمربی سابق خود هستند. البته پیش از این امیر تتلو برای انتشار آهنگ جدید خود از طرفدارانش درخواست 10 میلیون کامنت نموده بود که بعدها این درخواست را به 15 میلیون افزایش داد که این رکورد هم شکسته شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 281

به "طرفداران استراماچونی در برابر لشگر تتلیتیها ، رکوردشکنی سرمربی ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران استراماچونی در برابر لشگر تتلیتیها ، رکوردشکنی سرمربی ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید