هزینه های سفر به دبی چقدر است؟

به گزارش سفر به هند، هزینه سفر به دبی

آوازه آسمان خراش ها، مراکز خرید لوکس و تفریحات بینظیر دبی خیلی از عاشقان سفر را مشتاق سفر به این کشور می نماید، سفری که جلوه ها و شگفتی های تازه ای را به شما نشان می دهد و به تجربه های زندگیتان رنگ تازه ای می بخشد. بیشتر ما دوست داریم که قبل از سفر یک دید کلی نسبت به هزینه هایی که در آن شهر با آن روبرو هستیم داشته باشیم تا ببینیم اصلا همچین سفری با اندازه سرمایه و پولمان جور در می آید یا نه. امروز می خواهیم هزینه های سفر به دبی را آنالیز کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

هزینه های سفر به دبی چقدر است؟

از مهمترین هزینه هایی که در سفر باید از پس آن ها بربیایید هزینه اقامت و هتل، هزینه حمل و نقل، هزینه غذا و خورد و خوراک و هزینه تماشا از جاذبه ها و تفریحات است که درباره هر کدام از آن ها شرح می دهیم:

هزینه اقامت و هتل

دبی از شهرهای توریستی دنیاست و گردشگران زیادش باعث شده که هتل های مختلفی در نقاط مختلفش ساخته گردد، از هتل های 1 ستاره گرفته تا هتل های لوکس 5 ستاره، که می توانید با توجه به مقداری که قرار هست برای اقامت هزینه کنید هتل دلخواهتان را انتخاب کنید. هزینه هتل های 5 ستاره لوکس مسلما خیلی بالاست و کسانی که می خواهند سفری ارزان داشته باشند باید دور آن ها را خط بکشند! برای این افراد هتل های سه ستاره در عین حالی که قیمتشان به مراتب کمتر است امکانات خوب و قابل قبولی هم دارند که می توانند شما را راضی نمایند. لازم به گفتن نیست که هر چه هتل به مرکز شهر و جاههای معروف نزدیک تر باشد گران تر است و هتل هایی که فاصله دورتری از جاههای تماشای دارند قیمت کمتری دارند که در انتخاب هتل باید هزینه گران رفت و آمد با تاکسی در این شهر را هم در نظر بگیرید. در زیر هزینه میانه یک شب اقامت در هتل های مختلف را می گوییم:

هزینه هتل های 5 ستاره: حدود 900 هزار تومان

هزینه هتل های 4 ستاره: حدود 500 هزار تومان

هزینه هتل های 3 ستاره: حدود 300 هزار تومان

هزینه هتل های 2 ستاره: حدود 250 هزار تومان

هزینه هتل های 1 ستاره: حدود 230 هزار تومان

هاستل: حدود 100 هزار تومان

هزینه حمل و نقل

شهر پیشرفته دبی مطمئنا سیستم حمل و نقل عمومی خوبی دارد. به طور کلی رفت و آمد در ین شهر با مترو، اتوبوس، تاکسی، منوریل، اتوبوس آبی و قایق انجام می گردد که هزینه کرایه هر کدام را در زیر می گوییم:

تاکسی: هزینه ورودی برای تاکسی های دبی 10 هزار تومان است و هر یک کیلومتر 2 درهم (1700 تومان) به آن اضافه می گردد.

اتوبوس: هزینه کرایه اتوبوس ها حدود 2 درهم (1700 تومان) است که معمولا آن را با کارت های اعتباری پرداخت می کنید.

منوریل: منوریل فقط در جهت جزیره پالم جمیرا تا مارینا جابجا می گردد و کل جهتش فقط دو ایستگاه دارد که آن را در حدود 5 دقیقه طی می نماید. اگر می خواهید فقط برای یک طرف از منوریل بهره ببرید هزینه آن 15 درهم (1300 تومان) و برای جهت دو طرفه 25 درهم (2100 هزار تومان) است.

اتوبوس آبی: اتوبوس های آبی 5 جهت مختلف دارند. هزینه کرایه این اتوبوس آبی در جهت ا تا 4، 2 درهم (1700 تومان) و در جهت 5، 50 درهم (43 هزار تومان) است.

قایق: برای کرایه قایق 1 درهم (800 تومان) باید هزینه کنید و کرایه آن به صورت دربست برای هر ساعت 100 درهم (حدود 90 هزار تومان) هزینه دارد.

هزینه غذا و خورد و خوراک

حتما تا به حال درباره بعضی از رستوران های متفاوت، لوکس و عجیب دبی شنیده اید، دبی نه فقط از این رستوران های خاص که رستوران های معمولی هم دارد که هزینه هر وعده غذا در هر کدام را در زیر می گوییم:

هزینه غذا در رستوران های گران: بالای 300 درهم (250 هزار تومان)

هزینه غذا در رستوران های میانه: 150 درهم (130 هزار تومان)

هزینه غذا در رستوران های ارزان: 30 درهم (27 هزار تومان)

رستوران فست فود: حدود 25 درهم (22 هزار تومان)

هزینه تماشا از جاذبه ها و تفریحات

جاذبه ای خاص و متفاوت دبی هر کسی را به وسوسه می اندازد تا هزینه بالای ورودی را به جان بخرد و از آن ها بازدید کند در این صورت تماشا از این جاذبه ها می تواند یکی از هزینه بر ترین بخش های سفرتان باشد که حسابی خرج روی دستتان بگذارد. اما خبر خوب این است که بعضی از جاذبه های دبی مثل فواره دبی و دبی مال راهم می توانید رایگان ببینید. در زیر هزینه بعضی جاذبه ها و تفریحات دبی را می گوییم:

پارک آبی دریم لند: 140 هزار تومان

هزینه سافاری: حدود 170 هزار تومان

هزینه پارک آبی وایلد وادی: 200 هزار تومان

منبع: الی گشت
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1395

به "هزینه های سفر به دبی چقدر است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "هزینه های سفر به دبی چقدر است؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به دبی چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید