منجیری: مطمئن بودم قهرمان می شویم، بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند

به گزارش سفر به هند، سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون گفت: بازیکنانم مزد کوشش و زحمت یک ساله خود را گرفتند و من مطمئن بودم قهرمان می شویم.

منجیری: مطمئن بودم قهرمان می شویم، بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی آزاد منجیری، سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون در مورد عنوان قهرمانی تیمش و برد مقابل مس کرمان گفت: بازی سنگینی بود، به بازیکنانم تبریک می گویم. آنها مزد کوشش و زحمت یک ساله خود را گرفتند و من مطمئن بودم قهرمان می شویم. من این برد و کوشش را به همه مردم و به ویژه هواداران کازرون تقدیم می کنم.

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون در مورد تاثیر کرونا بر سطح مسابقات گفت: قطعا کرونا هم تاثیر خود را بر سطح مسابقات داشت. دو بار بازیکنان ما به این ویروس مبتلا شدند که بر عملکردمان تاثیر زیادی داشت، اما با اقدامات مسئولان باشگاه همه چیز مدیریت شد و از نیم فصل دیگر مسئله ای نداشتیم.

منجیری در مورد سطح رقابت ها گفت: سال جاری سطح لیگ خوب بود، پنج شش تیم بالای جدول تیم های نسبتا خوبی بودند و بازی ها را جذاب کردند.

وی در مورد قهرمانی تیمش در لیگ برتر هندبال گفت: بچه ها سنگ تمام گذاشتند. مسابقات با وقفه و استراحت همراه بود. تیمم در بالاترین سطح ممکن قرار داشت ولی کمی هم افت داشتیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 853

به "منجیری: مطمئن بودم قهرمان می شویم، بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منجیری: مطمئن بودم قهرمان می شویم، بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید