معرفی هتل کینگزبری کلمبو در سریلانکا

به گزارش سفر به هند، هتل کینگزبری کلمبو یکی از بهترین هتل های سریلانکا است. اقامت در هتل هایی که امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می دهند یکی از آرزوهای مشترک تمام افرادی است که به کشورهای خارجی سفر می نمایند. از آنجایی که قرار نیست مسافرت مدت زمانی به طول بینجامد در نتیجه معمولا اغلب افراد دوست دارند در هتل هایی اقامت داشته باشید که شرایط بسیار خوب و ایده آلی در اختیارشان قرار داده می گردد.

معرفی هتل کینگزبری کلمبو در سریلانکا

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

فرض کنید به کشور سریلانکا سفر نموده و دوست دارید در یکی از شهرهای این کشور اقامت کنید. هتلی که دوست دارید برای اقامتتان انتخاب کنید باید چه شرایطی داشته باشید؟ آیا برای این مورد فاکتورهایی را در نظر گرفته اید؟ آیا می دانید چند هتل در این شهر وجود دارد و هر یک از آنها چه خدماتی را به مسافران خود ارائه می دهند؟

ما در این متن قصد داریم در خصوص یکی از بهترین و زیباترین هتل های موجود در شهر کلمبو با شما صحبت نموده و اطلاعاتی را برای آشنایی هر چه بیشتر شما با این هتل بازگو کنیم. هتلی که قصد داریم در خصوص آن اطلاعاتی را بیان نماییم هتل کینگزبری کلمبو نام دارد.

هتل کینگزبری کلمبو یک هتل 5 ستاره بوده و در قلب شهر کلمبو قرار گرفته است. اتفاقات بسیار جذاب و به یادماندنی در این هتل در انتظار شماست که یکی از آنها چشم انداز و منظره زیبایی از اقیانوس هند است که با رفتن به این هتل مشاهده خواهید کرد. در ادامه با این هتل بیشترآشنا خواهیم شد.

هتل کینگزبری کلمبو کجاست؟

هتل کینگزبری کلمبو در فاصله بسیار کمی از بندر کلمبو و پارک ساحلی گاله قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره و بسیار لوکس بوده و شرایط یک اقامت بسیار ایده آل و رویایی برای مسافران و گردشگران فراهم نموده است.

نکته جالبی که خوب است در خصوص موقعیت این هتل بدانید آن است هتل کینگزبری کلمبو در مرکز شهر قرار گرفته و به همین دلیل دسترسی به بسیاری از مراکز خرید و آثار دیدنی را راحت نموده است.

با رزرو آنلاین تور سریلانکا خبرنگاران به این سرزمین رویایی سفر کنید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق هایی که در هتل کینگزبری کلمبو ساخته و در اختیار مسافران قرار داده شده است دیزاین و طراحی بسیار زیبایی دارند. در اتاق های این هتل پنجره های عظیمی تعبیه شده است و به اقامت نمایندگان این فرصت را می دهد تا از قابی عظیم مناظر بیرونی را تماشا نمایند.

کمتر کسی را می توان یافت که از اقامت در این هتل ناراضی بوده باشد. از آنجایی که هتل کینگزبری کلمبو در نزدیک ترین فاصله نسبت به پارک ساحلی و بندر کلمبو قرار گرفته است منظره و چشم اندازی بسیار زیبا و تکرار نشدنی را می توان با اقامت در آن مشاهده کرد.

تمامی اتاق ها از نور طبیعی روز برخوردار هستند و به همین دلیل فضایی که در اختیار مسافران قرار داده شده بسیار زیبا و چشم نواز بوده و حضور در اتاق های این هتل را به اتفاقی بسیار خوشایند و دوست داشتنی تبدیل نموده است.

در هر یک از اتاق های این هتل می توان تلویزیون، یخچال، قهوه ساز و چای ساز و غیره را مشاهده کرد. تمامی حمام های هتل با بهترین سنگ های مرمر پوشانده شده و فضایی بسیار لوکس و شیک برای یک استحمام چند دقیقه ای فراهم نموده است.

نکته جالبی که خوب است در خصوص این هتل بدانید طراحی بسیار زیبای اتاق های موجود در آن است. در تمامی فضاهای موجود در هتل کینگزبری کلمبو از رنگ های شاد استفاده شده و همین خلاقیت و نوآوری، فضایی بسیار زیبا و چشم نواز در محیط داخلی ایجاد نموده است.

امکانات هتل

در هتل کینگزبری کلمبو یک استخر و با منظره ای رو به اقیانوس ساخته شده است. بنابراین به افرادی که به ورزش شنا علاقه زیادی دارند و می خواهند در یک استخر روباز و با منظره ای بسیار زیبا و متفاوت شنا نمایند توصیه می کنیم حتما برای رفتن به شهر کلمبو و اقامت در این هتل برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

از دیگر امکاناتی که در این هتل وجود دارد سرویس 24 ساعته است. سرویس تمامی اتاق ها به صورت 24 ساعته انجام می گردد و انواع و اقسام نوشیدنی ها در اختیار افرادی که در این هتل اقامت نموده اند قرار داده می گردد.

چنانچه تمایل دارید سفر به این شهر را با آرامش بیشتری همراه کنید حتما به مرکز اسپای این هتل نیز سری زده و از خدماتی که در این مرکز ارائه می گردد نهایت استفاده را ببرید.

علاوه بر مرکز اسپای، یک باشگاه با تمامی امکانات و تجهیزات نیز در این هتل وجود دارد و علاقه مندان به ورزش می توانند از امکانات موجود در این باشگاه و تجهیزات آن به نحو احسن استفاده نمایند.

چنانچه دوست دارید طعمی بی نظیر از غذاهای دریایی تجربه کنید حتما به رستوران این هتل مراجعه کنید. انواع غذاهای دریایی در کنار نوشیدنی هایی طبیعی و آب میوه های متنوع به گردشگرها و مسافران ارائه می گردد.

کافه اسکای لانچ شرایطی بسیار عالی و ایده آل برای گردشگر ها فراهم نموده تا بتوانند در کنار دوستان و عزیزان خود ساعاتی بسیار شاد و هیجان انگیز همراه با تماشای نمایش های ساحلی سپری نمایند.

امکانات متنوع تفریحی در هتل

با قدم گذاشتن در این هتل می توانید از برنامه های شبانه، پارکینگ، اتاق های خانوادگی، سونا، اتاق بخار، مرکز تناسب اندام، تراس و باغ، گاو صندوق، نگهداری از بچه ها، سیستم تهویه و سیستم های گرمایش و سرمایشی بسیار عالی استفاده نمایید.

اگر در حال کاهش وزن و رعایت یک رژیم خاص هستید می توانید درخواست کنید تا منویی که برای افراد رژیمی در نظر گرفته شده است را در اختیارتان قرار دهند.

کسانی که از نظر جسمانی در محدودیت به سر می برند در استفاده از خدمات این هتل و اقامت در آن با مشکل خاصی روبرو نخواهند بود؛ زیرا سازندگان هتل کینگزبری کلمبو به هنگام ساخت هتل به این گروه از گردشگر ها نیز توجه نموده اند و ساختمان هتل را به گونه ای طراحی و ساخته اند که این دسته نیز بتوانند با اقامت در این هتل خاطره ای به یادماندنی در گوشه ذهن خود ثبت نمایند.

معرفی رستوران های هتل کینگزبری کلمبو

یکی از بهترین جاهایی که می توانید انواع و اقسام غذاهای اروپایی، چینی و ژاپنی را تجربه کنید رستوران ساخته شده در این هتل است. شما می توایند بهترین و لذیذترین غذاها را در رستوران این هتل میل کنید و از انتخاب این هتل به عنوان محل اقامت خود رضایت زیادی را تجربه نمایید.

نکته مثبت دیگری که خوب است در خصوص این رستوران بدانید تنوع بالای غذاهایی است که در اختیار مسافران قرار داده می گردد. از آنجایی که طعم و مزه هر یک از این غذاها نیز بسیار به یادماندنی هستند امکان ندارد که رستوران های خارج از هتل را برای صرف وعده های غذایی تان انتخاب نمایید.

فاصله هتل کینگزبری کلمبو از مراکز مهم

  • هتل کینگزبری کلمبو و فرودشگاه بین المللی باندرانیکی حدود 28 کیلومتر از هم فاصله دارند.
  • معبد بودایی گانگارامایا در فاصله بسیار کمی از این هتل واقع شده است. برای رفتن به این معبد باید فاصله 2.5 کیلومتری را طی کنید.
منبع: الی گشت
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 933

به "معرفی هتل کینگزبری کلمبو در سریلانکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل کینگزبری کلمبو در سریلانکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید