مردم معمولی، قسمت سیزدهم؛ پدر و دختر معمولی

به گزارش سفر به هند، خبرنگارانـ قسمت سیزدهم سریال مردم معمولی به تهیه کنندگی و کارگردانی رامبد جوان روز شنبه 5 تیر ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

مردم معمولی، قسمت سیزدهم؛ پدر و دختر معمولی

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

بردیا برای رسیدن به ارثیه همسر سابقش باید دختر نوزده ساله ای را که هیچ کس از حضور او خبر ندارد، به خانواده اش معرفی کند؛ اما حضور دختر سوءتقاهماتی را به وجود می آورد.

بردیا بعد از دیدار با وکیل همسر سابقش متوجه می گردد در صورتی که دخترش او را به عنوان پدر بپذیرد، تمام ارث و میراث به جا مانده از همسرش تا بیست و یک سالگی دخترش به او می رسد. این جاست که همه تردید های بردیا برای نزدیک شدن یا نشدن به دخترش به یقین تبدیل می گردد. هیچ چیزی مثل پول و ثروت نمی تواند بردیا را به حرکت درآورد. بردیا تصمیم می گیرد به دخترش بیشتر نزدیک گردد و با او وقت بیشتری بگذراند؛ اما این وقت گذرانی خیلی هم خوب پیش نمی رود. بردیا با اخلاق های بدش خیلی هم قابل تحمل نیست و دخترک بیچاره هم با این که سعی می نماید مثبت اندیش باشد؛ اما باز هم چاره ای ندارد و عیب های بردیا به چشمش می آید.

بردیا از خسرو یاری می خواهد تا بتواند به دخترش نزدیک تر گردد. خسرو نقشه می کشد که یک نفر مزاحم دختر گردد و بردیا سر برسد و با ادب کردن مزاحم قهرمان زندگی دخترش گردد؛ اما همه چیز طبق نقشه پیش نمی رود. نقشه ای که از سمتی دیگر باربارا و دختر خاله ها برای بردیا کشیده اند، سبب می گردد که در لحظه ای که مزاحم سراغ دختر بردیا رفته است، آوا هم با او باشد. اخی با دیدن این صحنه سراغ مزاحم می رود تا از آوا دفاع کند؛ اما مزاحم با یک حرکت او را نقش زمین می نماید. خسرو و بردیا هم به دنبال اخی کتک می خورند و درنهایت یک نفر به داد آن ها می رسد و او کسی نیست جز هامون.

مردم معمولی از قسمت های بیست و چند دقیقه ای آغاز کرد و حالا به بالای چهل و پنچ دقیقه رسیده است. این سریال در مدت زمانی کمتر در هر قسمت از خنداندن مخاطبانش عاجز بود. حال با وقت بیشتری که صرف می نماید هم با همان مشکل دست و پنجه نرم می نماید و فقط جنس شوخی هایش را بین کارکتر های مختلفش تقسیم نموده است تا به این شکل بتواند مخاطبانی هم با جنس های مختلف به سمت خود جلب کند. اما این ترفند هم درنهایت شکست خورده به نظر می رسد. اتفاقات و شوخی هم به حدی کهنه و مستعمل است که بیشتر مایه تعجب است تا هر حالت دیگری.

این سریال هم چنان پیش می رود و سیاست دو قسمت در هر هفته خود را نیز ادامه می دهد. سریال مردم معمولی قرار است یک سریال کمدی باشد و در کمدی معمولی بودن راه به جایی نمی برد؛ اما سازندگان و نویسندگان این سریال اصرار به معمولی بودن دارند و چوب نارضایتی مخاطبان شان را نیز می خورند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1053

به "مردم معمولی، قسمت سیزدهم؛ پدر و دختر معمولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم معمولی، قسمت سیزدهم؛ پدر و دختر معمولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید