مدیرعامل باشگاه تراکتور: 60 درصد پرداختی داشتیم و مشکل اقتصادی نداریم

به گزارش سفر به هند، مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: این باشگاه هیچ گونه مشکل اقتصادی نداشته و در حدود 60 درصد پرداختی به بازیکنان در فصل جاری داشته ایم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور: 60 درصد پرداختی داشتیم و مشکل اقتصادی نداریم

به گزارش خبرنگاران، میر معصوم سهرابی درخصوص اخبار کذبی که بعضی رسانه ها در مورد شرایط اقتصادی باشگاه منتشر نموده اند، اظهار کرد: باشگاه تراکتور به هیچ عنوان مشکل اقتصادی نداشته و از معدود باشگاه های لیگ فزونی هست که حدود 60 درصد پرداختی به بازیکنانش داشته است.

وی اضافه کرد: مهندس زنوزی علاوه بر باشگاه تراکتور، باشگاه ماشین سازی را نیز به خوبی اداره می نماید و معتقدم این حواشی به این دلیل مطرح شده که مهندس زنوزی هفته گذشته راجع به آنچه که در فوتبال ایران می گذرد، افشاگری کرد. می دانیم که این صحبت ها از کجا نشأت می گیرد و به این افراد هشدار می دهیم که دست از سر تراکتور بردارند.

سهرابی گفت: هدف این افراد، به حاشیه کشاندن تراکتور و دلسرد کردن طرفداران و بازیکنان این تیم است. بنده به طرفداران خوبمان این اطمینان خاطر را می دهم که چنین شایعاتی کذب محض بوده و باشگاه تراکتور توان حفظ تمامی بازیکنانش از جمله سه کاپیتان تیم ملی را دارد و همچنین هر بازیکنی که کادر فنی تقاضا کند را هم جذب خواهیم کرد.

وی در مورد پرونده های بازیکنان خارجی تراکتور نیز گفت: باشگاه تراکتور پرونده های حقوقی را آنالیز می نماید و مطمئن باشید که مهندس زنوزی به هیچ عنوان اجازه نمی دهد که این تیم کوچکترین آسیبی از مسائل این چنینی ببیند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خاتمه گفت: بازیکن خارجی و یا داخلی مدنظر سرمربی محترم تیم جذب خواهد شد و همچنین بازیکنان کنونی تیم نیز به صلاحدید کادرفنی حفظ می شوند و در این زمینه هیچ مانعی وجود ندارد. ما برای فصل آینده مسابقات تیم قدرتمندی را راهی رقابت ها خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 357

به "مدیرعامل باشگاه تراکتور: 60 درصد پرداختی داشتیم و مشکل اقتصادی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل باشگاه تراکتور: 60 درصد پرداختی داشتیم و مشکل اقتصادی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید