فیلم ، نجات معجزه آسای دو برادر خردسال در سقوط از ارتفاع 10 متری

به گزارش سفر به هند، دو برادر 10 و سه ساله که پس از آتش دریافت خانه شان از طبقه سوم یک ساختمان بلندمرتبه در شهر گرنوبل فرانسه بیرون پریده بودند، با کمک مردم و رهگذران از مرگ نجات یافتند.

فیلم ، نجات معجزه آسای دو برادر خردسال در سقوط از ارتفاع 10 متری

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای پی، حادثه آتش سوزی روز سه شنبه در گرنوبل در جنوب شرقی فرانسه رخ داد و دود بسیار غلیظ و شعله های آتش هر لحظه ممکن بود دو برادر خردسال را ناکار کند اما آنها شجاعانه از پنجره طبقه سوم و بلندی حدود 10 متری بیرون پریدند و پیش از آنکه به زمین برخورد نمایند، به آغوش مردم افتادند. تصاویر این رخداد عجیب در یکی دو روز اخیر در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد.

پس از آتش دریافت ساختمان، ابتدا برادر کوچک تر به سمت پایین پرید و سپس نوبت پسرک 10 ساله رسید که از پنجره آویزان گردد و بعد دست هایش را رها کند. مردم هر دو کودک را دریافتد و نگذاشتند به زمین بخورند. بچه ها به دلیل ورود دود آتش سوزی به ریه ها به بیمارستان منتقل شدند و به نظر می رسید مسئله ای دیگر نداشته باشند. 17 نفر از ساکنان ساختمان هم در بیمارستان گرنوبل بستری شده اند.

ماموران آتش نشانی و اورژانس چهار نفر از نجات دهنده های بچه ها را هم به بیمارستان منتقل کردند تا ببینند شکستگی دارند یا نه. عثمانی ولید، دانشجوی 25 ساله که پس از شنیدن صدای جیغ بچه ها خودش را به ساختمان رسانده بود، به دلیل شکستن استخوان مچ دست در بیمارستان بستری شد. او و چهار پنج نفر دیگر ابتدا می خواستند در را بشنمایند و وارد شوند اما خاتمه بچه ها را تشویق کردند پایین بپرند.

ولید ابراز امیدواری کرد اقدام او باعث گردد نگاه مردم گرنوبل به مهاجران و رنگین پوستان عوض گردد. شهردار این شهر در جنوب شرقی فرانسه هم به کسانی که در نجات دادن بچه ها همکاری نموده بودند، تبریک گفت.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 482

به "فیلم ، نجات معجزه آسای دو برادر خردسال در سقوط از ارتفاع 10 متری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، نجات معجزه آسای دو برادر خردسال در سقوط از ارتفاع 10 متری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید