فلیک:لواندوفسکی پس از بازی با ولفسبورگ جراحی می گردد، باید در آخرین بازی خانگی سال پیروز شویم

به گزارش سفر به هند، هانس دیترفلیک اصرار دارد تیمش حتما مقابل ولفسبورگ پیروز گردد.

فلیک:لواندوفسکی پس از بازی با ولفسبورگ جراحی می گردد، باید در آخرین بازی خانگی سال پیروز شویم

به گزارش خبرنگاران، هانس دیتر فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ولفسبورگ در هفته هفدهم رقابت های بوندس لیگای آلمان، آمادگی شاگردانش را مورد اشاره قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در این باره گفت: تیاگو به دلیل محرومیت بازی فردا را از دست می دهد. متاسفانه بازیکنانی که قبلا مصدوم بودند این بازی را هم از دست می دهند. 11 بازیکن حرفه ای خود را آماده در اختیار داریم و بقیه کادر ما را بازیکنان جوان تشکیل می دهند. امروز هم زیاد تمرین نکردیم. فیته آرپ هنوز نمی تواند بازی کند و گورتسکا و تولیسو به این بازی نمی رسند.آلابا در بازی برابر فرایبورگ دچار ضرب دیدگی شد و امروز را به صورت انفرادی تمرین کرد. او به بازی روز شنبه می رسد.

او در ادامه اضافه نمود: پس از 2 شکست مقابل لورکوزن و گلادباخ تصمیم گرفتیم در 3 بازی باقی مانده در لیگ پیروز شویم.می خواهیم آخرین بازی خانگی سال را با برد پشت سر بگذاریم و یک 90 دقیقه عالی دیگر به طرفداران نشان دهیم؛ با همان شدت و قدرت چند هفته اخیر.لواندوفسکی پس از بازی روز شنبه سریعا تحت عمل جراحی قرار می گیرد. نمی خواهیم هیچ زمانی را از دست بدهیم. او به استراحتی 10 تا 14 روزه احتیاج خواهد داشت.ما بعد از بازی برابر وولفسبورگ درباره آینده تصمیم می گیریم. اجازه بدهید بازی برگزار گردد و پس از آن می بینید چه اتفاقی رخ می دهد.هنگامی که گلی دریافت می گردد، معمولا آخرین نفر مقصر دانسته می گردد، بیش تر اوقات اشتباهات از مناطق جلوی زمین آغاز می گردد. هر بازیکنی باید در فاز دفاعی کوشش کند.داشتن کمی سرعت هم شرایط تیم را بهتر می نماید.در فرایبورگ روح بزرگی در تیم جاری بود. همه بازیکنان چه در زمین و چه روی نیمکت خوشحالی می کردند.بسیاری از بازیکنان جوان و مستعد ما به طور روزانه با بازیکنان کلاس جهانی تمرین می نمایند. فقط در این صورت بازیکنان یاد می گیرند چه کاری انجام دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 21

به "فلیک:لواندوفسکی پس از بازی با ولفسبورگ جراحی می گردد، باید در آخرین بازی خانگی سال پیروز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک:لواندوفسکی پس از بازی با ولفسبورگ جراحی می گردد، باید در آخرین بازی خانگی سال پیروز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید