شگرد عجیب برای سرقت طلای زنان

به گزارش سفر به هند، مرد جوان بعد از سرقت طلاهای همسرش، تصمیم گرفت با شگردی عجیب طلای زنان را سرقت کند.

شگرد عجیب برای سرقت طلای زنان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران به نقل از روزنامه جام جم، روز های پایانی اسفند سال گذشته، زنی نزد بازپرس کشیک در دادسرای ناحیه 34 تهران رفت و از مردی به اتهام سرقت انگشترش شکایت کرد و پرونده با هماهنگی قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد.

شاکی در جریان تحقیقات گفت: برای خرید به مغازه رفته بودم که مردی گریه کنان وارد شده و می گفت زن باردارش در خیابان غش کرده و آب طلا می خواهد. انگشتر طلایم را که 15 میلیون تومان ارزش داشت در آب انداختم و به او دادم. دنبالش رفتم تا به زنش کمک کنم، اما از آن زن خبری نبود و مرد نیز با سارقیدن طلاهایم فرار کرد.

پلیس دنبال سارق بود که زنان دیگری هم به پلیس آگاهی رفته و معلوم شد همه به یک شیوه در دام این مرد افتاده اند. پایان چند هفته پیش، مالباخته دیگری توانست شماره پلاک موتورسیکلت سارق را یادداشت کند. مالک موتور شناسایی شد که او مدعی شد موتور را قولنامه ای فروخته است. دو روز پیش مالک جدید موتور در شرق تهران بازداشت شد. او در بازپرسی ها گفت: در کارگاه چوب بری کار می کردم که آنجا تعطیل و بیکار شدم. تصمیم گرفتم با فروش طلا های همسرم، بدهی هایم را پرداخت کنم، اما سارقی نقابدار سد راهم شد و با تهدید طلا ها را سارقید. سارق و طلا ها پیدا نشد و من تصمیم گرفتم با سرقت مشکل مالی ام را حل کنم. با مشاهده زنان در مغازه های قصابی، نانوایی، میوه فروشی و مراکز خرید، وارد آنجا شده و به دروغ می گفتم دخترخردسال، مادر بیمارم یا همسر باردارم در خیابان غش کرده و برای اینکه به هوش بیاید باید به او آب طلا بدهم و با این ترفندطلاهایشان را سرقت کرده و فرار می کردم.

با اعتراف متهم به این سارقی های سریالی او در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از وی برای رازگشایی از دیگر جرایمش ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1035

به "شگرد عجیب برای سرقت طلای زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگرد عجیب برای سرقت طلای زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید