طراحی سایت: سایت های رزرو هتل و تور مسافرتی همواره صادق نیستند

به گزارش سفر به هند، سایت های رزرو هتل و تور مسافرتی این روز ها مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته اند. اما مسائل و مشکلاتی هستند که موجب عدم اطمینان و رضایت مشتریان می شوند. با خبرنگاران همراه باشید تا با بعضی از این مسائل آشنا شوید.

طراحی سایت: سایت های رزرو هتل و تور مسافرتی همواره صادق نیستند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

امروزه با توسعه و بهبود زیر ساخت های اینترنتی، کسب و کار های الکترونیکی بسیاری به وجود آمده اند و با استقبال قابل توجهی روبرو شده اند. سایت های رزرو هتل و تور مسافرتی از جمله این کسب و کار ها هستند. اما همیشه مسائلی مانند عدم شفافیت موجب عدم اطمینان مردم به این گونه کسب و کار ها و خریدهای اینترنتی می شوند.

طبق گزارشی که کمیسیون اروپا هفته گذشته منتشر کرد، از 352 سایت رزرو هتل و تور مسافرتی که مورد مطالعه قرار گرفتند، 235 سایت، قیمت ها و معاملاتی را تبلیغ نموده اند که صحت نداشتند.

مشکل اساسی ای که کمیسیون به آن پی برده، عدم شفافیت این سایت ها در خصوص قیمت رزرو هاست: در یک سوم این سایت ها قیمت اولیه با قیمت نهایی کاملا فرق دارد و یک سوم دیگر در ارائه قیمت نهایی که شامل مالیات هم می گردد، شفاف عمل نمی نمایند.

اگرچه این مطالعه بر روی سایت های رزرو هتل و تور مسافرتی برای مشتریان اتحادیه اروپا تمرکز نموده، اما نتایج حاصل از آن برای تمامی مصرف نمایندگان ارزشمند و قابل استفاده است: هر وبسایتی که می خواهید با آن هتل یا تور مسافرتی ای را رزرو کنید به جزئیات آن توجه ویژه داشته باشید.

حدود 20 درصد سایت هایی که با قیمت های استثنایی مشتریان را جذب خود می نمایند، هنگام کلیک بر روی قیمت در مراحل پایانی رزرو، غیر قابل دسترس می شوند.

بیش از یک چهارم سایت ها از ارائه خدمات و محصولاتی که کمیاب هستند، استفاده می نمایند و سود می برند. این شرایط وقتی اتفاق می افتد که این سایت ها از مشتریان درخواست می نمایند که با عجله خدمتی را رزرو نمایند، چرا که فقط برای دو نفر ظرفیت به جای مانده است. این در حالی است که آن ها فراموش می نمایند تا به مشتریان خود بگویند این خدمت کمیاب فقط به خاطر ظرفیت محدودی است که خود وبسایت دارد.

یکی از اعضای عالی رتبه کمیسیون اتحادیه اروپا در بیانیه خود خاطرنشان کرد:

اینترنت اطلاعات خوبی را برای مصرف نمایندگان به منظور تهیه، مقایسه و رزرو تعطیلاتشان فراهم نموده است. اما اگر آنالیز ها در سایت هایی که این وبسایت ها را مقایسه می نمایند، مغرضانه و جانبدارانه باشند یا قیمت ها شفاف نباشند، مشتریان گمراه خواهند شد.

آن 235 سایتی که کمیسیون آن ها را گمراه نماینده تشخیص داده، موظف اند موارد غیر قانونی و غیر نظام مند خود را اصلاح نمایند. مسئولان سازمان حمایت از مصرف نماینده نیز برای اطمینان از این که این شرکت ها مطابق قوانین کار می نمایند، آن ها را تحت نظر خواهند گرفت.

منبع: کجارو / hellogiggles.com / hellogiggles.com
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1299

به "طراحی سایت: سایت های رزرو هتل و تور مسافرتی همواره صادق نیستند" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی سایت: سایت های رزرو هتل و تور مسافرتی همواره صادق نیستند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: سایت های رزرو هتل و تور مسافرتی همواره صادق نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید