سامری: خارجی های ذوب آهن را کنترل کردیم، حسن زاده: چیزی از شایستگی های حریف کم نشد

به گزارش سفر به هند، سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت کادر فنی این تیم برای بازیکنان خارجی ذوب آهن برنامه داشت که کنترل آنها با موفقیت انجام شد.

سامری: خارجی های ذوب آهن را کنترل کردیم، حسن زاده: چیزی از شایستگی های حریف کم نشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در خصوص پیروزی 68 بر 60 تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان، در بازی سوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال و صعود شاگردانش به مرحله نیمه نهایی گفت: پیش بینی بازی سختی داشتیم و فکر می کردیم این ملاقات تا دقایق سرانجامی، مساوی باشد. ما برای بازیکنان خارجی ذوب آهن برنامه داشتیم که کنترل آنها با پیروزیت انجام شد.

سرمربی تیم نفت ادامه داد: کوشش کردیم با بررسی دقیق، دو بازیکن خارجی حریف را کنترل کنیم و به همین دلیل، سرعت بازی ما کم و از ریتم همیشگی خارج شد. کنترل زمان بازی هم از مهمترین برنامه های ما بود. ما در دقایق سرانجامی نیز چند پرتاب پیروز داشتیم که پیروزی ما را قطعی کرد.

سامری در سرانجام گفت: ما در سال های گذشته همواره جزو چهار تیم برتر لیگ بوده ایم. در مرحله نیمه نهایی نیز با مهرام بازی داریم که تیم خوب و قابل احترامی است. برای بازی و پیروزی مقابل این تیم به تمرکز و تمرین بیشتر احتیاج داریم.

همچنین محمد حسن زاده سنتر ملی پوش نفت گفت: بازی سختی بود که یک تیم در سرانجام باید برنده می شد. پیروزی ما چیزی از شایستگی های ذوب آهن کم نمی کند. ما با تجربه بیشتر بر حریف غلبه کردیم. حریف بعدی ما مهرام است که با مهره های خوب، احتیاجی به تعریف ندارد. ما برای هماهنگی بیشتر احتیاج به زمان بیشتری داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 916

به "سامری: خارجی های ذوب آهن را کنترل کردیم، حسن زاده: چیزی از شایستگی های حریف کم نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامری: خارجی های ذوب آهن را کنترل کردیم، حسن زاده: چیزی از شایستگی های حریف کم نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید