ریجکت می شوید یا بلاک شده اید؛ در این زمینه بخوانید

به گزارش سفر به هند، برخی اوقات در تماس هایمان، انقدر زنگ می خورد و ما منتظر می مانیم که می رود روی پیغام گیر، در اینجور مواقع کسی برای پاسخ گویی نیست، یعنی مشغول است یا حواسش به موبایل نیست؛ ولی گاهی بدون اینکه بدانیم چرا، کسی تماس هایمان را دیگر جواب نمی دهد و بلاک می شویم. در اینجور مواقع درست ترین رفتار چیست؟ و مهم تر از آن، چگونه این موضوع را برای خودمان توضیح دهیم که دیگر با او تماس نگیریم؟

ریجکت می شوید یا بلاک شده اید؛ در این زمینه بخوانید

1. آیا به تماس هایم بی توجهی می شود یا من اینطور فکر می کنم است؟

بن هارت ویگ، مدیر اجرایی وب سایت اینفو ترکر، در این باره می گوید: تمام این تفکرات بسته به این است، چند تا بوق خورد تا شما به پیام گیر متصل شوید؟ اگر تنها بعد از 1 یا دو زنگ، تماس شما به پیام گیر متصل شد قطعا به تماس هایتان عامدانه بی توجهی شده است.

حالا اگر بدون اینکه بوق بخورد به پیام گیر متصل شدیم چه؟ قطعا در این صورت دو مرتبه با او تماس می گیرید. هارت ویگ می گوید: در این صورت احتمال دارد، باتری موبایل تمام شده باشد یا گوشی به هر دلیلی خاموش باشد. احتمال دیگر، در حالت پرواز است. یعنی موبایل آنتن ندارد؛ حتی در این صورت هم ممکن است از طریق وای فای به شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشد.

ممکن است موبایل در حالت مزاحم نشوید قرار داشته باشد که برای برخی از مخاطبین یا همه آنها باشد. این آپشن برای تماس ها اضطراری نیز راهی را قرار داده است. اگر 3 بار پشت سر هم زنگ بزنیم به خط تلفن وصل می شویم و بوق می خورد. پس اگر کار ضروری داشتید 3 بار زنگ بزنید.

2. از کجا بفهمیم بلاک شده ایم؟

هات ویگ: این موضوع از نادیده گرفته شدن و گزینه های قبل، فرق دارد؛ زیرا شما هیچگاه به پیام گیر هم متصل نمی شوید یا به بیان بهتر راه های ارتباطی شما از طریق تلفن مسدود می شوند.

امکان بلاک کردن با نرم افزارهای گوناگون، برای همه تلفن های هوشمند وجود دارد. بنابراین اگر دوست تان یک بار تماس شما را جواب نداد، تفکر را بلاک کردن شما از سوی او، کمی زیاده روی است. بلاک بودن شامل پیام های متنی هم می شود، بنابراین اگر پیام می دهید مطمئن نباشید که خوانده می شود.

در این باره بخوانید:

13 کلمه و عبارت که خبر از افسردگی می دهند

با رعایت قانون فاصله گذاری اجتماعی، چگونه روابط اجتماعی را حفظ کنیم؟

به سادگی نمی توان فهمید که آیا تماس های شما عمدا نادیده گرفته شدند یا فقط محصول مشغله های روزانه است؛ اما یک راه می تواند به شما در فهم این موضوع کمک کند، می توانید به لحن و مکالمه آخر خود با آن شخص برگردید، آیا دلیلی برای بلاک شدن پیدا می کنید؟

اگر این موضوع، زیاد فکر شما را مشغول کرده است که شماره تلفن تان بلاک شده یا فقط دلایل دیگر دارد که نمی توانید با او ارتباط برقرار کنید، می توانید با شماره تلفن دیگری به او زنگ بزنید، اگر همان نتایج بود که هیچ. ولی اگر متفاوت بود، بهتر است دیگر ادامه ندهید و قبل از اینکه تلفن را بردارد قطع کنید؛ زیرا پیام تماس های از دست رفته شما به او می رسد و اگر اهمیت بدهد می تواند با شما تماس بگیرد.

منبع: ریدرز دایجست

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1226

به "ریجکت می شوید یا بلاک شده اید؛ در این زمینه بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریجکت می شوید یا بلاک شده اید؛ در این زمینه بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید