رسانه آرژانتینی پاسخ مسی را داد

به گزارش سفر به هند، شبکه TNT Sport بیان کرد خبرهایی که درباره مهاجم بارسلونا منتشر نموده است واقعیت نداشت و در بخش اخبار طنز قرار داشته است.

رسانه آرژانتینی پاسخ مسی را داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بی ساکر، لیونل مسی پنج شنبه شب استوری را منتشر کرد که توییتی از اکانت TNT Sport بود و خبرهای این رسانه آرژانتینی را تکذیب کرد. ساعاتی بعد مسوولان این شبکه پاسخ مهاجم بارسلونا را دادند.

ارنان کاستیو، خبرنگار این شبکه در یک ویدئو ماجرا را شرح داد و گفت: می خواهم درباره خبری که در بخشی به نام بمب منتشر شد صحبت کنم. همه از این برنامه لذت می بریم و می خندیم و خیلی ما را سرگرم می نماید چون همه چیز را به شوخی می گیریم. اگر ناراحتی به وجود آمده است عذرخواهی می کنم. آن اخبار همه شوخی بود.

خبرنگار آرژانتینی اضافه نمود: تصور می کنم مسی فقط کپشن را خوانده باشد و ویدئو را ندیده باشد. در ویدئو تعیین است که این اطلاعات تنها جوک بودند. امیدوارم متوجه شده باشید این بخش از برنامه طنز است.

در توییتی که رسانه آرژانتینی منتشر نموده بود نوشته شده بود مسی به اینتر می پیوندد و این بازیکن 1.6 میلیون دلار وثیقه برای آزادی رونالدینیو از زندان را پرداخت نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 276

به "رسانه آرژانتینی پاسخ مسی را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه آرژانتینی پاسخ مسی را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید