در شرایط مالی پس از پاندمی ،یک سوم زنان شاغل کانادایی به انصراف از کار فکرمی نمایند

به گزارش سفر به هند، زنان دارند بار اصلی کوچک تر شدن اقتصاد را به دوش می کشند و نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داده که احتمال در نظر گرفته شدن استعفا از کار به دلیل به مدرسه فرستادن مجازی بچه ها، در میان زنان بسیار بیشتر از مردان کانادایی است.

در شرایط مالی پس از پاندمی ،یک سوم زنان شاغل کانادایی به انصراف از کار فکرمی نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

با استناد به یک نظرسنجی جدید که از 1002 بزرگسال کانادایی گرفته شده، 33 درصد از زنان کانادایی به دلیل آموزش بچه ها شان در خانه به استعفا دادن از شغل خود فکر نموده اند و این در حالی است که این رقم در میان مردان 19 درصد است.

زنان همچنین گفته اند به فکر استعفا از شغل خود بوده اند تا بتوانند وقت بیشتری را صرف یاری به بچه ها در انجام تکلیف مدرسه در منزل بکنند.

دلایل دیگری که آن ها بیشتر از مردان به استعفا دادن فکر نموده اند شامل پر استرس بودن رسیدگی به فعالیت های همزمان کار و خانواده طی دوران پاندمی کووید-19 و نه گفتن به ترفیع شغلی به دلیل وقت زیادی که باید برای مسایل خانواده بگذارند، است.

به گفته مرکز آمار کانادا، یک ششم از تمام شغل هایی که در اختیار زنان بود در ماه های فوریه و مارس از بین رفت. رویال بانک کانادا هم در گزارشی نشان داد نزدیک به نیمی از تمام زنان در کانادا با کاهش ساعات کاری در روزهای اولیه پاندمی روبرو شدند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 552

به "در شرایط مالی پس از پاندمی ،یک سوم زنان شاغل کانادایی به انصراف از کار فکرمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در شرایط مالی پس از پاندمی ،یک سوم زنان شاغل کانادایی به انصراف از کار فکرمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید