درویش: نمیخواهند پرسپولیس به آسیا برود ، هرکاری لازم بود کردم اما...

به گزارش سفر به هند، درویش می گوید: خیلی ها برنمی تابند که پرسپولیس در آسیا باشد. در این مدت گفت وگوی خیلی افراد را دیدید که می گفتند پرسپولیس نباید برود آسیا، حالا اگر با من یا پرسپولیس مشکل دارند، با ایران که مشکل ندارند. این تیم پرسپولیس ایران است.

درویش: نمیخواهند پرسپولیس به آسیا برود ، هرکاری لازم بود کردم اما...

به گزارش خبرنگاران رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، پس از خاتمه جلسه امروز مجلس پیرامون مجوز حرفه ای پرسپولیس و استقلال در گفت وگو با خبرنگاران درباره محتوای جلسه امروز گفت: جلسه پیرامون مسائلی است که استقلال و پرسپولیس با آنها روبرو هستند که انشالله با هم فکری و همراهی دوستان مجلس، موانع مرتفع گردد. از آنها تشکر می کنیم و چندمین بار است که در خدمت برادران بودیم، اما مهم اثر این جلسات است، امیدواریم این جلسات اثری هم داشته باشد و موانع مرتفع گردد تا مسائل حل شوند.

او راجع به گزارش یکی از روزنامه ها مبنی بر حذف پرسپولیس از آسیا شرح داد: من متاسفانه این گزارش را ندیدم اما خیلی ها برنمی تابند که پرسپولیس در آسیا باشد. در این مدت گفت وگوی خیلی افراد را دیدید که می گفتند پرسپولیس نباید برود آسیا، حالا اگر با من یا پرسپولیس مشکل دارند، با ایران که مشکل ندارند. این تیم پرسپولیس ایران است. اینکه افرادی یک حرفی می زنند و دوست دارند طرفداران را ناراحت نمایند، باید بروید از آنها علتش را بپرسید.

درویش با اشاره به مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال گفت: همین الان یکی از مواردی که بحث بسیار داغی در خصوصش شد این بود که تصدی وزارت ورزش بر پرسپولیس و استقلال را حل نمایند و روش های خوبی هم پیشنهاد دادند و ظرف 2-3 روز آینده این مسائل برطرف خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص مشکل حضور پرسپولیس در آسیا گفت: فقط شایعه است. دو مطلب هست؛ یکی مواردی است که من و باشگاه و همکارانم باید برطرف کنیم و ما تمام کوششمان را کردیم که این مسائل را برطرف کنیم اما در سخت افزار مسائلی هست که به باشگاه مربوط نیست و تصمیم گیرنده مدیران بالادستی هستند.

وی در پاسخ به این سوال اضافه نمود: مثلا استادیوم آزادی که دست من نیست، می دانم هدف مسئولان ورزش و استادیوم آزادی زحمت می کشند و این مشکل را حل خواهند کرد یا بحث تصدی وزارت ورزش بر دو باشگاه که من قادر به برطرف مشکل نیستم و در حیطه من نیست، اما می دانم کوشش وزارت ورزش، آقای قربانزاده و... برای این است که مشکل را حل نمایند و طی هم فکری نمایندگان مجلس طی دو سه روز آینده حل خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1587

به "درویش: نمیخواهند پرسپولیس به آسیا برود ، هرکاری لازم بود کردم اما..." امتیاز دهید

1 کاربر به "درویش: نمیخواهند پرسپولیس به آسیا برود ، هرکاری لازم بود کردم اما..." امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درویش: نمیخواهند پرسپولیس به آسیا برود ، هرکاری لازم بود کردم اما..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید