دانشگاه آزاد قم در رشته مهندسی سخت افزار دانشجو می پذیرد

به گزارش سفر به هند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در رشته مهندسی کامپیوتر با گرایش سخت افزار مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

دانشگاه آزاد قم در رشته مهندسی سخت افزار دانشجو می پذیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، همه دانش آموختگان مقطع کاردانی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور که متقاضی ادامه تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر با گرایش سخت افزار مقطع کارشناسی ناپیوسته در این واحد دانشگاهی هستند، می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

سخت افزار کامپیوتر شامل مدار های چاپی، چیپ های رایانه، روتر ها و قطعات وابسته به آن ها مانند کیبورد، مانیتور، مودم، پرینتر و… است که مهندسان گرایش سخت افزار به آشنایی و تحقیق و توسعه آن ها می پردازند.

لازم به ذکر است که در کنار دروس تخصصی گرایش سخت افزار مانند مدار های الکترونیکی، سیستم های کنترل خطی، سیگنال ها و سیستم ها، الکترونیک دیجیتال و انتقال داده دانشجویان گرایش سخت افزار به مطالعه دروس مشترک با گرایش نرم افزار و فناوری اطلاعات نیز می پردازند که باعث آشنایی با مفاهیمی مانند طراحی و پیاده سازی نرم افزار های مختلف، آشنایی با زبان های مختلف برنامه نویسی و مباحث مدیریتی در گرایش فناوری اطلاعات می گردد و در آینده شغلی بسیار تأثیرگذار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 520

به "دانشگاه آزاد قم در رشته مهندسی سخت افزار دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد قم در رشته مهندسی سخت افزار دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید