خبرنگاران 29 میلیارد ریال به تصفیه خانه فاضلاب روستای قٌلیان اختصاص یافت

به گزارش سفر به هند، سنندج - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: سال جاری برای تکمیل طرح تصفیه خانه فاضلاب روستای قُلیان سنندج 2 میلیارد و 925 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

خبرنگاران 29 میلیارد ریال به تصفیه خانه فاضلاب روستای قٌلیان اختصاص یافت

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمدحسین محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این پروژه در حال حاضر حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و براساس پیش بینی های اجرا شده تا سال 1400 به بهره برداری می رسد.

وی به اجرای خط فاضلاب تصفیه خانه و حدود 400 متر شبکه فاضلاب در این پروژه اشاره و اضافه نمود: تا به امروز 2 میلیارد و 200 میلیون ریال برای احداث این تصفیه خانه هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان یادآور شد: با بهره برداری از این پروژه سه هزار و 500 نفر در روستای قُلیان تحت پوشش قرار گرفته و مانع از آلوده شدن رودخانه قشلاق و باغ های راستا فاضلاب خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه سال جاری بیش از 20 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهری در نقاط مختلف استان اصلاح و بازسازی شد، اضافه نمود: طرح ارتقا تصفیه خانه فاضلاب سنندج هم 45 درصد پیشرفت دارد و تجهیزات آن خریداری و مقداری از سازه ها هم اجرا شده است.

کردستان یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت دارد و در حال حاضر 383 هزار و 137 مشترک در استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 741

به "خبرنگاران 29 میلیارد ریال به تصفیه خانه فاضلاب روستای قٌلیان اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 29 میلیارد ریال به تصفیه خانه فاضلاب روستای قٌلیان اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید