خبرنگاران 11 طرح نوسازی مدارس در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش سفر به هند، شهرکرد- خبرنگاران-11 طرح نوسازی و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه همزمان با دومین روز از دهه فجر افتتاح و بهره برداری شد.

خبرنگاران 11 طرح نوسازی مدارس در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای این طرح ها 243 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کامران رهی روز دوشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری همزمان از طرح های دهه فجر نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تاکید نمود: با افتتاح و بهره برداری از این تعداد طرح 59 کلاس و 10 هزار و 460 متر مربع به مجموعه فضاهای آموزشی استان افزوده شد.

رهی توضیح داد: این طرح ها شامل مدرسه روستای شیخ محمود اردل، مدرسه مشارکتی کنرک گندمان، آکادمی شبانه روزی زمانیان بروجن، مدرسه مشارکتی رسالت نقنه، مدرسه و سالن ورزشی شهرک الهیه بروجن، نمازخانه خیری شهید قاسم نادری بن، مدرسه خیری شادروان آرش عزیزی سورشجان، مدرسه خیری فروغی پردنجان، سالن ورزشی گهرو و مدرسه روستای دهنو میلاس لردگان است.

وی یادآور شد: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی مدرسه 6 کلاسه خیری هوره شهرستان سامان شروع می گردد و این مدرسه خیری با 50 میلیارد ریال اعتبار در زمینی به وسعت 900 متر مربع احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، همزمان با چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی 183 طرح با سه هزار و 820 میلیارد ریال اعتبار و اشتغال زایی 460 نفر افتتاح و بهره برداری و همچنین عملیات اجرایی 39 طرح جدید با 850 میلیارد ریال احتیاج اعتباری در چهارمحال و بختیاری شروع می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 780

به "خبرنگاران 11 طرح نوسازی مدارس در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 11 طرح نوسازی مدارس در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید