خبرنگاران فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی بوشهر همچنان تعطیل است

به گزارش سفر به هند، بوشهر-خبرنگاران- سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری بوشهر گفت: تعطیلی فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری این بندر تا ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا این استان همچنان ادامه دارد.

خبرنگاران فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی بوشهر همچنان تعطیل است

حسن شجاعی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر از 25 اسفند ماه سال گشده تعطیل شد و هم اکنون از مجموع بیش از 30 دستگاه اتوبوس سازمان تنها چهار دستگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای جابه جایی کارشناسان نیروگاه اتمی فعالیت دارند.

وی اعلام کرد: تمامی اتوبوس ها سرویس شده و آماده فعالیت هستند تا به محض ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا فعالیت خود را از سرگیرند.

شجاعی پور ادامه داد: از مجموع بیش از 200 دستگاه تاکسی درون شهری نیز تنها 15 تا 20 درصد آن فعال هستند.

وی اعلام کرد: همین شمار تاکسی نیز به دلیل کمبود مسافر فعالیت آنها توجیه لازم را نداشته و تنها با هدف تامین نیاز شهروندان در زمینه حمل و نقل درون شهری فعالیت می کنند.

شجاعی پور ادامه داد: تاکسی هایی که اکنون فعال هستند در بسیاری از ساعت های کاری به دلیل نبود مسافر بیکار می مانند.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری بوشهر گفت: برای جابه جایی مسافر نیز به رانندگان تاکسی ها ابلاغ شده تا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در صندلی عقب تنها 2 سرنشین سوار کنند.

وی اضافه نمود: در ارتباط با نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری نیز در مقطعی تسهیلات موردنیاز متقاضیان فراهم شد که شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد خودرویی برای ناوگان تاکسیرانی ندارد.

شجاعی پور گفت: در ارتباط با خودروهای سمند و پژو 405 نیز به دلیل قیمت و استهلاک بالا متقاضی برای آنها وجود نداشت.

وی یادآور شد: با این وجود با یک شرکت حمل و نقل صحبت شده تا با تامین 40 دستگاه خودرو تیبا بخشی از نیاز نوسازی ناوگان تاکسیرانی بوشهر تامین شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 271

به "خبرنگاران فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی بوشهر همچنان تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی بوشهر همچنان تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید