خبرنگاران تردد در جاده های اصفهان 43 درصد کاهش یافت

به گزارش سفر به هند، اصفهان - خبرنگاران - رییس پلیس راه اصفهان گفت: تردد در جاده های اصلی و محورهای این استان، روز چهارشنبه بیست و هشتم اسفند در مقایسه با همین تاریخ در سال گذشته 43 درصد کاهش یافت.

خبرنگاران تردد در جاده های اصفهان 43 درصد کاهش یافت

امروز چهارشنبه فیلم هایی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان دهنده حجم زیاد خودروها در عوارضی و خروجی تهران به قم بود و مطالبی در این زمینه منتشر و پیش بینی شد که حجم زیادی از این خودروها به سمت اصفهان می آیند.

با این حال، به گفته سرهنگ حسین پورقیصری، امروز جاده ها و محورهای این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 43 درصدی روبرو بود و شاهد حجم و ترافیک بالای خودروها نبودیم.

وی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران توضیح داد: امروز در محورهای غربی استان شاهد بارش باران نیز بودیم و همین امر نیز در کاهش تردد خودروها نقش داشت.

رییس پلیس راه استان اصفهان اعلام نمود: ترافیک خودروها در محورهای استان اواخر اسفند سال های گذشته به دلیل سفرهای نوروزی بالا بود اما سال جاری تعداد زیادی از مردم به توصیه ها و نکات بهداشتی و ایمنی برای جلوگیری از شیوع کرونا توجه کردند و اقدام به سفر نکردند.

استاندار اصفهان نیز امروز چهارشنبه اعلام نمود: شرایط اصفهان، قرمز است و از مردم خواست که به این استان سفر ننمایند.

عباس رضایی اعلام نمود: همه هتل ها، خانه های بومگردی، اقامتگاه ها، مدرسه ها، زائرسراها، بوستان ها و حتی مکان های تاریخی این استان تعطیل است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با بیان اینکه همچنان شاهد افزایش ابتلا به بیماری کرونا در استان هستیم، تاکید نمود: 2 هفته آینده برای اصفهان سرنوشت ساز است.

طاهره چنگیز با اشاره به اینکه ظرفیت چهار بیمارستان مرجع مقابله با کرونا در اصفهان پُر شده است، اضافه نمود: پیش بینی شده است که بیمارستان های جدید اضافه گردد اما میزان این افزایش به همکاری مردم بستگی دارد و فقط افرادی که در منزل به دلیل کمبود فضا نمی توانند قرنطینه شوند می توانند به بیمارستان مراجعه نمایند.

تا ظهر روز چهارشنبه بیست و هشتم اسفند جاری، 17 هزار و 361 نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و یکهزار و 135 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و پنج هزار و 710 نفر نیز بهبود یافته اند.

از این تعداد استان اصفهان با یکهزار و 538 بیمار مبتلا به کرونا، دومین استان پس از تهران در تعداد بیماران است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 219

به "خبرنگاران تردد در جاده های اصفهان 43 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تردد در جاده های اصفهان 43 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید