حمله تند مهتاب کرامتی به جراحی زیبایی خانم بازیگران

به گزارش سفر به هند، خبرنگاران: صحبت های جنجالی مهتاب کرامتی بازیگر زن مشهور درباره عمل های زیبایی و آرایش های سنگینی که دختران ایرانی به کار می برند را در این ویدیو ببینید.

حمله تند مهتاب کرامتی به جراحی زیبایی خانم بازیگران

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر 1349 در ملایر است و مهتاب کرامتی بازیگر و کنشگر حقوق بچه ها است. مهتاب کرامتی فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد. مهتاب کرامتی که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون هم فعالیت میکند و تجربه تهیه کنندگی هم دارد . مهتاب کرامتی در شهر ملایر استان همدان به جهان آمد ، پدرش یحیی کرامتی ارتشی و مادرش استاد دانشگاه و خواهر بزرگش داروساز است.

به گزارش خبرنگاران،مهتاب کرامتی بازیگر زن مشهور و محبوب و زیبای ایرانی درباره دلایل زیبای خودش می گوید و اینکه از عملکرد دختران ایرانی که ظاهر و چهره خود را خیلی تغییر می دهند و غرق در آرایش می شوند انتقاد کرد.

مهتاب کرامتی می گوید که برای بازیگر شدن احتیاج به آرایش کردن نیست ! البته بعضی هم می گویند این گفته برای خانم کرامتی که خودش زیبایی طبیعی دارد صدق می نماید وگرنه خیلی از بازیگران زن اگر آرایش کردن نبود فرصت ایفای نقش نداشتند (این را یکی از بازیگران زن مشهور در یک مصاحبه گفته که آرایش نکردن و مجذوب کننده نبودن چهره علت اصلی سوختن خیلی از استعدادهای بازیگری در ایران است)

زیبایی به سبک مهتاب کرامتی

بانو کرامتی یکی از زیباترین بازیگران زن در ایران است. این گفته را با جستجو در فیلم های قدیمی چندین سال پیش او می توانید اثبات کنید که زیبایی طبیعی و چشم نواز او در فیلم ها کاملا با سایر بازیگران فرق دارد. مهتاب کرامتی قبل از آغاز بازیگری با بابک ریاحی پور ازدواج کرد اما این زندگی با بجهان آمدن یک فرزند هم دوام نیاورد و در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد من سال ها پیش ازدواج کردم زندگی خیلی خوبی هم داشتم اما در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت در نهایت موفقیت آمیز نبود اما هنوز از حال هم باخبر هستیم.

منبع: رکنا
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1189

به "حمله تند مهتاب کرامتی به جراحی زیبایی خانم بازیگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند مهتاب کرامتی به جراحی زیبایی خانم بازیگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید