جریمه تاخیر واگذاری ها را از پیمانکاران می گیریم، 6000 مسکن پردیس بدون خدمات زیربنایی

به گزارش سفر به هند، خبرنگاران: مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با بیان این که 6000 مسکن مهر پردیس خدمات زیربنایی ندارد، گفت: جریمه تاخیر در واگذاری واحدهای مسکونی را پس از تحویل محاسبه و آن را از طلب پیمانکاران کسر می کنیم.

جریمه تاخیر واگذاری ها را از پیمانکاران می گیریم، 6000 مسکن پردیس بدون خدمات زیربنایی

جهت دریافت خدمات نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مهدی راهنمایی در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران با بیان این که این جریمه به حساب متقاضیان واریز نخواهد شد، اضافه نمود: البته بخشی از تاخیر در واگذاری ها بابت نبود خدمات زیربنایی است، به طوریکه در حال حاضر کار ساختمانی 6 هزار واحد مسکونی در فازهای مختلف پردیس به اتمام رسیده، اما به دلیل نبود خدمات زیربنایی قابل واگذاری به متقاضیان نیستند.

به گفته وی، در حال حاضر واگذاری 3000 واحد مسکونی فاز 9 به همین دلیل یکماه به تاخیر افتاده است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس با اشاره به این که ساخت 80 هزار واحد مسکونی تا پاییز سال آینده به اتمام می رسد، گفت: افتتاح پروژه های جدید از اواخر آذر ماه امسال شروع و پاییز سال آینده به سرانجام می رسد.

راهنمایی با بیان این که مابه التفاوت افزایش قیمت 75 هزار واحد از محل افزایش 5 میلیون تومانی تسهیلات مسکن مهر تامین خواهد شد، اظهار کرد: برآورد نهایی در این رابطه اجرا شده و میزان افزایش هزینه ساخت به اطلاع متقاضیان رسیده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 196

به "جریمه تاخیر واگذاری ها را از پیمانکاران می گیریم، 6000 مسکن پردیس بدون خدمات زیربنایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه تاخیر واگذاری ها را از پیمانکاران می گیریم، 6000 مسکن پردیس بدون خدمات زیربنایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید