توضیحات خلیل زاده درباره بسته شدن پنجره نقل وانتقالات استقلال و جدایی کمالوند

به گزارش سفر به هند، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت با پیگیری های اجرا شده و حل مشکل ایجادشده، پنجره نقل وانتقالات این باشگاه به زودی باز خواهد شد.

توضیحات خلیل زاده درباره بسته شدن پنجره نقل وانتقالات استقلال و جدایی کمالوند

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم و جدایی فراز کمالوند گفت: چند روزی است درگیر ویروس کرونا شده ام و در روزهای آخر قرنطینه هستم. من امروز متوجه جدایی فراز کمالوند شدم. روزی که کمالوند به استقلال آمد، فرهاد مجیدی مهربانانه برخورد کرد و روزی هم که جدا شد، همین برخورد صورت گرفت.

وی اضافه نمود: آقای کمالوند جزو استقلالی هایی است که واقعاً عاشقانه این تیم را دوست دارد و هر کجا باشد، برای او آرزوی موفقیت می کنم. اکنون هم مسئولیت تیم بزرگی را بر عهده گر فته و سرمربی سایپاست.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال که با برنامه فوتبال برتر گفت وگو می کرد درباره بسته شدن پنجره نقل وانتقالات این باشگاه با شکایت مربی سابق آبی پوشان گفت: وکیل این مربی که ما را محکوم نموده، همان وکیل شفر است که یک بار در همین برنامه گفتم 28 هزار دلار هم به او اضافه پرداخت کردیم. او یک مقدار مشکل ایجاد کرد که پنجره ما بسته شد. براساس صحبت هایی که انجام دادیم، به زودی مشکل حل خواهد شد و پنجره نقل وانتقالات باشگاه باز می گردد.

خلیل زاده همچنین درباره اینکه آیا عضوی به کادر فنی تیم استقلال اضافه خواهد شد یا نه، گفت: اطلاع ندارم. باید با فرهاد مجیدی صحبت کنیم تا بعداً در این باره اطلاع رسانی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 981

به "توضیحات خلیل زاده درباره بسته شدن پنجره نقل وانتقالات استقلال و جدایی کمالوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات خلیل زاده درباره بسته شدن پنجره نقل وانتقالات استقلال و جدایی کمالوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید