تماس لیورپول با کومان

به گزارش سفر به هند، بال فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ مورد توجه باشگاه لیورپول است.

تماس لیورپول با کومان

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دیزل بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، کینگسلی کومان که شایعه جدایی اش از بایرن مونیخ مطرح است، مورد توجه باشگاه لیورپول قرار گرفته است. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی اسپورت وان آلمان؛ مدیران این باشگاه آلمانی با مدیر برنامه های بال فرانسوی باواریایی ها تماس گرفته اند و شرایط او را در بازار نقل واتنقالات جویا شده اند.

پدر این بازیکن 25 ساله خواستار انتقال او به لیگ برتر انگلیس است، این در حالی است که مدیران باشگاه بایرن مونیخ در کوشش برای تمدید قرارداد کومان هستند. بایرن با این حال روی این بال فرانسوی 43 میلیون پوند قیمت گذاشته است و این بدین معناست که لیورپول با فروش یک یا دو بازیکن می تواند بودجه لازم برای خرید او را تأمین کند.

کینگسلی کومان که قرارداد کنونی اش با بایرن مونیخ تا سال 2023 اعتبار دارد، اخیراً مدیر برنامه هایش را عوض نموده تا شایعه احتمال جدایی وی از جمع باواریایی ها قوت بگیرد، این در حالی است که گفته می گردد منچستریونایتد هم نسبت به جذب او علاقه مند است.

اخیراً سایت آلمانی fussballtransfers گزارش داده بود که مدیران باشگاه بایرن مونیخ برای حفظ این بال فرانسوی به او پیشنهاد دریافت دستمزد 12 میلیون یورو در سال داده اند که کومان آن را رد نموده و خواستار دریافت دستمزد سالیانه 17 میلیون یورو شده است.

کومان که در سال 2015 ابتدا با قراردادی قرضی از یوونتوس به بایرن پیوست و دو سال بعد قراردادش با این باشگاه قطعی شد به باواریایی ها برای کسب 16 جام مختلف از جمله شش گانه قهرمانی فصل گذشته یاری نموده است.

او تا به امروز در 140 بازی برای سرخپوشان مونیخی به میدان رفته و 32 گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1051

به "تماس لیورپول با کومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس لیورپول با کومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید