تردد خودرو های سبک در جاده ها 30 درصد افزایش یافت

به گزارش سفر به هند، تردد خودرو های سبک و شخصی از ابتدای سال جاری 30 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال در محور های خراسان جنوبی افزایش داشته است.

تردد خودرو های سبک در جاده ها 30 درصد افزایش یافت

سهرابیُ معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تا به امروز بیش از 45 میلیون تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در سطح جاده های استان اجرا شده که تحلیل اطلاعات سامانه­ های ترددشمار نشان دهنده افزایش 30 درصدی تردد خودرو های سبک و شخصی و همزمان کاهش 9 درصدی تردد خودرو های سنگین در جاده های استان نسبت به مدت مشابه پارسال است.

او اضافه نمود: بیشترین سهم تردد پلاک های غیربومی در جاده های استان به ترتیب مربوط به استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و کرمان بوده است.

سهرابی اعلام کرد: 58 دستگاه ترددشمار برخط در جاده های بین شهری و 22 دستگاه ترددشمار فعال در ورودی ها و خروجی های استان و در مجموع 80 سامانه ترددشمار در مقاطع مختلف ترافیکی راه های استان، تردد وسایل نقلیه را به صورت شبانه­ روزی و برخط ثبت می نمایند.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: جهت های پرتردد استان به ترتیب محور بیرجند - قاین و بیرجند - سربیشه و محور بیرجند - خوسف است.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آبان 1401 بروزرسانی: 6 آبان 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1512

به "تردد خودرو های سبک در جاده ها 30 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

1 کاربر به "تردد خودرو های سبک در جاده ها 30 درصد افزایش یافت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد خودرو های سبک در جاده ها 30 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید