ببینید؛ از گیم پلی هائورانگ در تکن 8 رونمایی شد

به گزارش سفر به هند، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی با انتشار تریلری نو از تکن 8، خبر از بازگشت یکی از شخصیت های قدیمی یعنی هائورانگ (Hwoarang) می دهد.

ببینید؛ از گیم پلی هائورانگ در تکن 8 رونمایی شد

تکن یکی از محبوب ترین سری بازی های مبارزه ای است که از سال 1994 آغاز به کار نموده و در حال حاضر سومین مجموعه مبارزه ای پرفروش است که دارای سهم قابل توجهی در ورزش های الکترونیکی است. از آن موقع هفت نسخه اصلی در کنار تعداد زیادی بازی اسپین آف، یک کراس اوور با استریت فایتر، چندین اقتباس انیمیشنی، لایواکشن و حتی یک بازی کارتی از این سری منتشر شده است. بازی تکن 8 سپتامبر سال گذشته معرفی گردید و قرار است اولین بازی مبارزه ای باشد که از آنریل انجین 5 استفاده می نماید.

آخرین شخصیت معرفی گردیده برای بازی هائورانگ است که از تکن 3 در سال 1997، یکی از شخصیت های اصلی مجموعه محسوب می گردد. ویدیوی منتشر شده این موتورسوار مبارز را با ظاهری تازه نشان می دهد که در حال ورود به میدان نبرد است و حریفان متعدد از جمله نینا ویلیامز و جین کازاما را با فنون تکواندوی خاص خود آزار می دهد.

هائورانگ شخصیتی تندخو و مغرور است که در کره جنوبی به جهان آمده و کمربند سیاه تکواندو دارد. رقیب اصلی او در طول سری جین کازاما، پسر کازویا میشیما، بوده است که طبیعتا او را در تقابل با قبیله میشیما قرار می دهد. با توجه به داستان بازی، این احتمال می رود که شخصیت ذکر شده در نقطه ای با جین درگیر گردد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر، تکن 8 دارای 16 شخصیت قابل بازی تایید شده در کنار مکانیک های تازه مانند Heat است. این بازی تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما باندای نامکو خوشبختانه در نشان دادن جزئیات مختلف از بازی کوتاهی ننموده است و باید دید که تا زمان عرضه چه شخصیت های دیگری برای بازی تایید خواهند شد.

بازی تکن 8 در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در دست فراوری است و تا آوریل سال 2024 عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

ببینید؛ تریلرهای شخصیت های تکن 8
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1599

به "ببینید؛ از گیم پلی هائورانگ در تکن 8 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از گیم پلی هائورانگ در تکن 8 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید