باید دستاوردهای چهل ساله انقلاب به درستی به مردم تبیین گردد

به گزارش سفر به هند، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: باید دستاوردهای چهل ساله انقلاب به درستی به مردم تبیین گردد.

باید دستاوردهای چهل ساله انقلاب به درستی به مردم تبیین گردد

طاهر بخشایی امروز 12بهمن ماه در آیین افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب و بزرگداشت 12بهمن که در سالن حسینیه غدیر ارومیه برگزارشد،بابیان اینکه رویکرد اصلی افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب استفاده از پتانسیل های جوانان و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است، اضافه نمود: با برپایی نمایشگاه ها باید دستاوردهای چهل ساله انقلاب به درستی به مردم تبیین گردد تا از نفوذ دشمن جلوگیری گردد.

بخشایی بااشاره به اینکه درتمامی 41سال گذشته ملت انقلاب در مقابل ظلم تسلیم نشدند، توضیح داد: پاسداری از انقلاب و حفاظت از ارزشهای نظام، وظیفه شناخته شده جوان ایرانی است و جوانان انقلابی تا به امروز این وظیفه رابه درستی انجام داده اند.

وی اعتماد به جوانان را یکی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: استارت اعتماد به جوانان در کشور زده شده وامید است این حضور واعتماد با حمایت پیشکسوتان باعث توسعه بیشتر کشور گردد.

به گزارش خبرنگاران؛ بخشایی بااشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه کشور است، یادآورشد: با اجرای درست بیانیه گام دوم انقلاب بااستفاده از پتانسیل جوانان به یک کشور الگو در جهان تبدیل خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 132

به "باید دستاوردهای چهل ساله انقلاب به درستی به مردم تبیین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید دستاوردهای چهل ساله انقلاب به درستی به مردم تبیین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید