بازگشایی جهت بجنورد - آشخانه 2 هفته طول می کشد

به گزارش سفر به هند، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: مرمت و بازگشایی محور بجنورد - آشخانه، که به علت رانش زمین بسته شده است، دست کم 2 هفته زمان احتیاج دارد.

بازگشایی جهت بجنورد - آشخانه 2 هفته طول می کشد

جهت دریافت خدمات اجرای فضای سبز پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد مشتری روز دوشنبه 25 فروردین گفت: این محور به دنبال بارش شدید هفته گذشته و رانش زمین ناشی از آن، ناایمن و مسدود شد که اکنون راهداران مشغول مرمت جاده هستند اما بر اساس برآورد اولیه، اصلاح این محور دست کم 2 هفته طول می کشد.

وی درباره علت رانش زمین گفت: خاک منطقه، مستعد رانش است و در بارندگی های زیاد، دچار لغزش می گردد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: جاده بجنورد - آشخانه در محدوده روستای مملجه تا دوراهی خندقلو، به علت رانش زمین، دچار مشکل و ناایمن شده است.

مشتری گفت: تا زمان حل شدن مشکل، تردد خودروها از این محور ممنوع شده و به وسیله جاده قدیم بدرانلو انجام می گردد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اضافه کرد: برای ارتقای ایمنی جاده قدیم، نیروهای پلیس در محور حضور دارند و البته برای تقویت علائم هدایت و رانندگی هم اقدام شده است که از رانندگان عبوری هم انتظار می رود نکات ایمنی را بیشتر رعایت نمایند تا از بروز مشکل پیشگیری گردد.

خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع است و بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و 22 گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد - جنگل گلستان از گردنه های سخت گذر این استان محسوب می شوند.

آشخانه، مرکز شهرستان 110 هزار نفری مانه و سملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

  • رانش زمین در محور بجنورد به آشخانه
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 166

به "بازگشایی جهت بجنورد - آشخانه 2 هفته طول می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی جهت بجنورد - آشخانه 2 هفته طول می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید