این کوسه عجیب با آب میانه ای ندارد

به گزارش سفر به هند، کولر مستر، دو کیس گیمینگ نو به نمایش گذاشته است که یکی از آن ها طراحی شبیه کوسه دارد و دیگری مشابه کفش های ورزشی است.

این کوسه عجیب با آب میانه ای ندارد

کولر مستر که سال ها سابقه در بازار لوازم جانبی کامپیوتر دارد، در نمایشگاه CES 2023 دو کیس نو با طراحی عجیب وغریب به نمایش گذاشت. یکی از این کیس ها شبیه کوسه است و دیگری طراحی مشابه کفش دارد.

به گزارش گیزمودو، کیس Shark X کولر مستر حدوداً 60 سانتی متر ارتفاع دارد و از مادربردهای Mini-ITX پشتیبانی می کند. این کیس می تواند دو درایو 2.5 اینچی نیز در خود جای دهد.

کولر مستر قیمت کیس Shark X را اعلام نکرده است، اما می گوید این کیس به صورت پیش فرض با کارت گرافیک پرقدرت RTX 4090 و پردازنده مرکزی Intel Core i9 12900K یا AMD Ryzen 9 5950X در دسترس قرار می گیرد. کیس کوسه مانند کولر مستر از خنک کننده 120 میلی متری AIO پشتیبانی می کند.

کولر مستر سال گذشته کیس دیگری به نمایش گذاشته بود که طراحی مشابه کفش های ورزشی داشت، اما این کیس هنوز در دسترس قرار نگرفته است. این شرکت در CES 2023 گفت کیس Sneaker X را در سال 2023 عرضه می کند.

Sneaker X بیش از 60 سانتی متر طول و 60 سانتی متر ارتفاع دارد و از مادربرد Mini-ITX پشتیبانی می کند. کولر مستر می گوید کیس موردبحث با کارت گرافیک RTX 3080 Ti و خنک کننده 360 میلی متری AIO عرضه می شود.

بر اساس گفته کولر مستر، کیس های Shark X و Sneaker X در فصل سوم سال 2023 روانه بازار می شوند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرادید
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1544

به "این کوسه عجیب با آب میانه ای ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کوسه عجیب با آب میانه ای ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید