ایرپاد 3 با طراحی مشابه ایرپاد پرو در سال 2021 معرفی می شود

به گزارش سفر به هند، روز گذشته، مینگ-چی کو در مورد اولین کامپیوترهای اپل مجهز به پردازنده های ARM گزارشی منتشر کرد و حالا به لطف این تحلیلگر مشهور محصولات اپل می توانیم در مورد هدفون بی سیم ایرپاد 3 اظهارنظر کنیم. آقای کو بر این باور است که اپل تا انتهای سال جاری به فروش نسل دوم ایرپاد ادامه خواهد داد.

ایرپاد 3 با طراحی مشابه ایرپاد پرو در سال 2021 معرفی می شود

اما به نظر می رسد در نیمه نخست سال 2021 می توانیم انتظار معرفی ایرپاد 3 را داشته باشیم. طبق این گزارش، نسل سوم ایرپاد با طراحی مشابه ایرپاد پرو روانه بازار خواهد شد.

اپل در ماه مارس 2019 از نسل دوم ایرپاد رونمایی کرد که از ویژگی هایی مانند پشتیبانی از فرمان صوتی Hey Siri بهره می برد و از طریق شارژ بی سیم می توان کیس آن را شارژ کرد. با این حال، طراحی این هدفون دقیقا مانند نسل قبلی است.

اپل در ماه اکتبر ایرپاد پرو را معرفی کرد که از قابلیت حذف صدای محیط و ساقه کوتاه تر بهره می برد. در حال حاضر معلوم نیست که ایرپاد 3 در چه زمینه هایی مشابه ایرپاد پرو خواهد بود. البته به احتمال زیاد قرار نیست طراحی کلی این هدفون مانند مدل پرو به طراحی تو گوشی تبدیل شود ولی در هر صورت می توانیم انتظار عملی شدن تغییراتی را داشته باشیم.

همچنین آقای کو بار دیگر گزارش قبلی خود در مورد عدم ارائه هدفون سیمی در جعبه خانواده آیفون 12 را تایید کرده که این کار به قصد افزایش فروش هدفون های بی سیم ایرپاد انجام می شود.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 427

به "ایرپاد 3 با طراحی مشابه ایرپاد پرو در سال 2021 معرفی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپاد 3 با طراحی مشابه ایرپاد پرو در سال 2021 معرفی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید