انگل و ببر پادشاه بیش از هر فیلم و سریال دیگری در سال 2020 جست وجو شده اند

به گزارش سفر به هند، فیلم انگل به کارگردانی بونگ جون-هو و سریال ببر پادشاه از نتفلیکس بیشتر از هر فیلم و سریال دیگری توسط مردم طی سال 2020 در گوگل جست وجو شده اند.

انگل و ببر پادشاه بیش از هر فیلم و سریال دیگری در سال 2020 جست وجو شده اند

فیلم انگل سال گذشته به نخستین فیلم غیرانگلیسی زبانی تبدیل شد که توانست جایزه اسکار بهترین فیلم را به خود اختصاص دهد. این ساخته بونگ جون-هو توانسته بود در بهار سال 2020 جایزه نخل طلای جشنواره کن را هم به خود اختصاص دهد، اما موفقیت های آن در مراسم های اسکار و گلدن گلوب سبب شد عموم مردم نسبت به تماشای آن کنجکاو شوند و به همین خاطر انگل بیش از هر فیلم دیگری طی 12 ماه گذشته در گوگل جست وجو شده است. از سوی دیگر سریال ببر پادشاه که در ابتدای قرنطینه و شیوع جهانی کرونا در نتفلیکس منتشر شد، با اقبال خوبی از جانب سریال بین ها روبرو شد و این مجموعه توانسته عنوان پرجست وجوترین سریال سال 2020 را به خود اختصاص دهد.

  • 10 بازیگر برتر سال 2020 به انتخاب سایت IMDb

فیلم جنگی 1917 به کارگردانی سم مندس که توانست جایزه بهترین فیلم بفتا را از آن خود کند دومین فیلم امسال است که در گوگل جست وجو شده است و پس از آن فیلم های پلنگ سیاه، 365 روز و شیوع به ترتیب در صندلی های سوم تا پنجم قرار گرفته اند.

در بخش سریال ها شاهد پیشتازی بی چون و چرای نتفلیکس هستیم. چهار سریال از پنج مجموعه سال 2020 که در گوگل جست وجو شده اند مربوط به این سرویس آنلاین هستند. پس از ببر پادشاه، سریال های برادر عظیم تر برزیلی، خانه کاغذی (Money Heist)، کبرا کای و آموزشگاه چتر به ترتیب رتبه های دوم تا پنجم را به خود اختصاص داده اند.

همان طور که معین است اتفاقات مهم روز باعث شده اند برخی فیلم ها و سریال ها مدت ها پس از اکران و پخششان باری دیگر در کانون توجه قرار بگیرند. مثلا فیلم پلنگ سیاه به واسطه درگذشت چادویک بوزمن یک بار دیگر جلب توجه کرد و فیلم شیوع به کارگردانی استیون سودربرگ به خاطر قرابت های داستانی با همه گیری کرونا توسط عموم مردم جست وجو شده است.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 740

به "انگل و ببر پادشاه بیش از هر فیلم و سریال دیگری در سال 2020 جست وجو شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگل و ببر پادشاه بیش از هر فیلم و سریال دیگری در سال 2020 جست وجو شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید