استقلال مدیر بزرگ می خواهد، تنها راه نجات خصوصی شدن باشگاه است

به گزارش سفر به هند، سعید مراغه چیان در مورد شرایط این تیم در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: همه مسائل امروز استقلال ریشه در سوء مدیریتی دارد که از چهار پنج سال پیش در این تیم آغاز شد. تیم بزرگ همانطور که مربی و بازیکن بزرگ می خواهد، مدیر بزرگ هم احتیاج دارد و مدیریت در استقلال کار هر فردی نیست.

استقلال مدیر بزرگ می خواهد، تنها راه نجات خصوصی شدن باشگاه است

وی اضافه کرد: از زمانی که پای مدیرانی مثل افتخاری و فتحی به استقلال باز شد، این تیم رو به نزول رفت و فرایند این سوء مدیریت شرایطی است که امروز در آن قرار گرفته ایم.

کاپیتان پیشین آبی پوشان توضیح داد: اگر ابتکار عمل امروز دست استراماچونی است، دلیل آن قرارداد نه چندان مناسبی است که با او بسته شده و بعد از آن بی تعهدی همین مدیران به مفاد قراردادی که خودشان آن را منعقد نموده و پای آن را امضا نموده اند. مدیری که برای حرف و امضای خودش ارزش قائل نیست چطور می تواند رضایت میلیون ها طرفدار را جلب کند.

مراغه چیان خاطرنشان ساخت: امیدوارم موج جدیدی که در خصوص بازگشت استراماچونی به ایران راه افتاده واقعیت داشته باشد و منجر به بازگشت او گردد. به شخصه از بازگشت این مربی ایتالیایی به تهران استقبال می کنم و از این موضوع راضی می شوم.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: تنها راه اساسی برای نجات استقلال خصوصی سازی آن است. اگر باشگاه خصوصی گردد و به اهلش سپرده گردد، محال ممکن است با این مسائل روبرو گردد. تا زمانی که خصوصی سازی در خصوص این تیم اعمال نگردد، آش همین آش است و کاسه همین کاسه.

وی بیان داشت: مدیریت در استقلال هرگز شفاف نیست و آنها همواره با پنهان کاری کارهای شان را پیش می برند. این مدیران با طرفداران و پیشکسوتان که هیچ، حتی با بازیکنان و مربیان شان هم روراست و شفاف نیستند.

مدافع استقلال در دهه شصت به ضعف خط دفاعی آبی پوشان اشاره نمود و گفت: تیم استراماچونی هرچقدر در فاز تهاجمی قوی است، در فاز دفاعی ضعف دارد و اگر استراماچونی برگردد باید ترمیم خط دفاعی را در اولویت کارش قرار دهد وگرنه با این شرایط خط دفاعی اگر به آسیا نرویم سنگین تر هستیم. این خط دفاعی به شدت آسیب پذیر است و مقابل هر تیمی باز می گردد. این تیم برای تقویت، حداقل 3 بازیکن احتیاج دارد که باید یکی از آنها یک مدافع میانی سرعتی و باهوش باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 56

به "استقلال مدیر بزرگ می خواهد، تنها راه نجات خصوصی شدن باشگاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال مدیر بزرگ می خواهد، تنها راه نجات خصوصی شدن باشگاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید