آغاز ساخت 20 فیلم و 200 کلیپ کوتاه از جاذبه های گردشگری کرمانشاه

به گزارش سفر به هند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از آغاز ساخت فیلم و کلیپ های تبلیغاتی از جاذبه های گردشگری استان برای رویداد بین المللی گردشگردی کرمانشاه 2020 خبر داد.

آغاز ساخت 20 فیلم و 200 کلیپ کوتاه از جاذبه های گردشگری کرمانشاه

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، امید قادری با اشاره به در پیش بودن رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 در پاییز امسال، اظهار کرد: به منظور معرفی هرچه بهتر جاذبه های گردشگری استان برای این رویداد بزرگ برنامه هایی را طرح ریزی کرده ایم که از جمله آنها تهیه فیلم ها و کلیپ های کوتاه از جاذبه های گردشگری شهرستان های مختلف استان است.

وی از آغاز اجرای این پروژه خبرداد و شرح داد: باتوجه به این که در این زمان از فصل بهار شاهد زیبایی های شگفت انگیزی در شهرستان های غربی استان هستیم، ساخت فیلم و کلیپ های تبلیغاتی از جاذبه های گردشگری این مناطق را در چند روز اخیر آغاز کرده ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اضافه کرد: فیلمبرداری از جاذبه های گردشگری شهرستان های غربی استان حدود یک هفته ای طول می کشد و پس از آن فیلمبرداری دیگر جاذبه های گردشگری استان انجام خواهد گرفت.

وی بابیان این که در این پروژه 20 فیلم و 200 کلیپ کوتاه تهیه می شود، مطرح نمود: تلاش شده تا به معرفی جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی، صنایع دستی، آداب و رسوم، سنن و آیین های باستانی مناطق مختلف استان به دو زبان فارسی و انگلیسی بپردازیم.

قادری اضافه کرد: برای تهیه فیلم و کلیپ از جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه از یک تیم حرفه ای دعوت به کار شده و طبق برنامه ظرف یک ماه آینده این پروژه تبلیغاتی به اتمام می رسد.

وی شرح داد: در نظر داریم با اتمام مراحل فیلمبرداری از این جاذبه ها، فیلم ها و کلیپ های تهیه شده را به شکل گسترده و وسیعی در فضای مجازی و رسانه ملی انتشار دهیم تا مردم ایران با جاذبه های گردشگری استان و رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 بیشتر آشنا شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 293

به "آغاز ساخت 20 فیلم و 200 کلیپ کوتاه از جاذبه های گردشگری کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ساخت 20 فیلم و 200 کلیپ کوتاه از جاذبه های گردشگری کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید