یارانه خرداد چه زمان قابل برداشت است؟

به گزارش سفر به هند، به گزارش خبرنگاران، 19 اردیبهشت ماه اولین مرحله از یارانه نو 300 و 400 هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. یارانه ای که دو روز بعد یعنی در تاریخ 21 اردیبهشت ماه قابل برداشت شد.

یارانه خرداد چه زمان قابل برداشت است؟

همزمان با واریز یاری معیشتی اردیبهشت ماه، یارانه دوم خرداد هم به حساب بعضی از خانوارها واریز شد اما بعضی دیگر هنوز پیامک واریز نوبت دوم خرداد ماه را دریافت ننموده اند. البته شرایط برای هر دو گروه یکسان است چون یارانه خرداد هنوز قابل برداشت نیست و زمان دقیق برداشت یارانه خرداد ماه اعلام نشده است.

در پیامک ارسالی برای خانوارها اعلام شده بود که زمان دقیق برداشت یاری معیشتی به وسیله سازمان هدفمندی اعلام می گردد.

زمان دقیق واریز یارانه خرداد

پیگیری های خبرنگاران از سازمان هدفمندی نشان می دهد که زمان دقیق واریز یارانه دوم خرداد هنوز معین نشده است.

پاسخی که روابط عمومی این سازمان به خبرنگاران داده این است که امکان برداشت یارانه دوم خرداد در روزهای پیش رو بعید است و احتمالا این مبلغ در نیمه دوم ماه و آخرین روزهای خرداد ماه قابل برداشت می گردد.

یاری معیشتی اول 300 و 400 هزار تومانی 19 اردیبهشت واریز و در تاریخ 21 اردیبهشت قابل برداشت شد. اما عده بسیاری به دریافت نکردن این یاری معیشتی ماهانه اعتراض داشتند. قرار شد این افراد اعتراض خود را در سامانه اعلام نمایند و دولت به این اعتراضات رسیدگی کند.

پس تا زمانی که به این اعتراضات رسیدگی نگردد، یارانه نوبت دوم خرداد ماه قابل برداشت نیست.

لازم به ذکر است که در هفته جاری یاری معیشتی تازه برای بخشی از افرادی که از فهرست خط خورده بودند، واریز شد. اما این یارانه هم قابلیت برداشت ندارد و سازمان هدفمندی اعلام نموده احتمالا این مبلغ در آخرین روزهای خرداد ماه قابل برداشت است.

برای معین شدن زمان دقیق واریز یارانه دوم خرداد باید منتظر اطلاعیه سازمان هدفمندی بود اما بعید است که این یارانه زودتر از 20 خرداد ماه قابل برداشت باشد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1438

به "یارانه خرداد چه زمان قابل برداشت است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "یارانه خرداد چه زمان قابل برداشت است؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه خرداد چه زمان قابل برداشت است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید