گزینه تاج را باید آنالیز کنیم! ، اسمی از کی روش برای تیم ملی مطرح نشده است

به گزارش سفر به هند، رئیس کمیته جوانان فوتبال گفت: تا به امروز سه جلسه هیات رئیسه برگزار شده اما انتخاب سرمربی تیم ملی در دستور جلسه نبوده است.

گزینه تاج را باید آنالیز کنیم! ، اسمی از کی روش برای تیم ملی مطرح نشده است

به گزارش خبرنگاران میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال جوانان در جمع خبرنگاران در مورد شرایط این تیم گفت: در این چند سال از 9500 بازیکن به 30 بازیکن رسیدیم. خواهش می کنم به این تیم انرژی مضاعف بدهید. در سال 2026 نزدیک به 60-70 درصد این بازیکنان در تیم بزرگسالان خواهند بود. هم تیم جوانان و هم نوجوانان این قدرت را دارند که در جام جهانی حضور یابند.

وی با اشاره به برنامه های تیم جوانان تاکید نمود: در ادامه دو بازی در اردن و سه بازی در ترکیه خواهیم داشت. هدف ما بازی است و از مسئولان برگزاری بازی ها خواهش می کنم تیم های درجه اول را برای تیم ما آماده نمایند.

رئیس کمیته جوانان توضیح داد: امکانات خیلی خوبی در اختیار تیم جوانان گذاشتیم. مهمترین چیز که ما را از تیم های دیگر جدا می نماید، نیروی انسانی است. آنچه در توان فدراسیون بوده اجرا شده است.

ماجدی بعلاوه تاکید نمود که شرایط آماده سازی برای تیم نوجوانان هم مناسب بوده است. وی اضافه نمود: شاید اولین سالی است که ارتباط خوبی بین تیم جوانان و نوجوانان برقرار شده است.

رئیس کمیته جوانان تعامل باشگاه ها از جمله فولاد خوزستان را با تیم جوانان مناسب دانست و ادامه داد: امروز با جواد نکونام سرمربی فولاد تماس گرفتم. او گفت حق با شماست و بازیکنم را به اردوی تیم جوانان می فرستم. باید تعامل باشد. به نظرم برترین دوره تعامل بین باشگاه ها و تیم جوانان است. از این اردو همه بازیکنان هستند.

ماجدی در واکنش به گلایه صمد مرفاوی سرمربی تیم جوانان از عدم همکاری باشگاه فجر سپاسی گفت: همه چیز انجام می گردد. نباید از هم گلایه کنیم. ما همه فوتبالی هستیم. گلایه مرفاوی را می شنویم. خودم کوشش می کنم مسائل را برطرف کنم.

ماجدی که یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم هست، در مورد آخرین شرایط انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: طبق اساسنامه، پیشنهاد سرمربی با رئیس فدراسیون و تصویب یا رد آن با هیات رئیسه است. تا به امروز دو یا سه جلسه داشته ایم اما این بحث در دستور کار هیات رئیسه نبوده است. هر موقع بیاید راجع به آن صحبت می کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می گردد در هیات رئیسه برای ادامه کار با کارلوس کی روش اختلاف نظر وجود دارد، یادآور شد: هنوز اسمی نیامده است. این چیزها را می گویند. من نشنیده ام.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به عدم انتخاب سرمربی تیم امید هم گفت: تیم المپیک مظلوم واقع می گردد. بازیکنان امید برترین بازیکنان خودشان در لیگ هستند. باید زودتر این تیم تشکیل بگردد ولی باید توجه داشته باشیم که تمریناتش فقط در فیفادی است. اگر یاری بخواهند به این تیم هم یاری می کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 دی 1401 بروزرسانی: 26 دی 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1547

به "گزینه تاج را باید آنالیز کنیم! ، اسمی از کی روش برای تیم ملی مطرح نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه تاج را باید آنالیز کنیم! ، اسمی از کی روش برای تیم ملی مطرح نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید