پرچمدار سامسونگ طرفدارانش را ناامید کرد، مشکل در نمایشگر!

به گزارش سفر به هند، زومیت نوشت: به گزارش بعضی از کاربران در شبکه های اجتماعی، نمایشگر گوشی گلکسی S21 اولترا، پس از به روزرسانی با مشکل نمایش خط صورتی روبرو شده است.

پرچمدار سامسونگ طرفدارانش را ناامید کرد، مشکل در نمایشگر!

گوشی گلکسی S21 اولترا با وجود ویژگی هایی نظیر کیفیت ساخت مناسب، امکانات متنوع و دوربین فوق العاده، در زمان عرضه در سال 2021 از مسائلی رنج می بُرد و کاربران مسائلی در دوربین و سخت افزار گوشی های گلکسی S21 پلاس و اولترا را گزارش می کردند.

اخیراً در تاریخ مه 2023، سامسونگ آپدیت جدیدی با هدف بهبود باگ ها و مسائل این گوشی منتشر کرد. با وجود این، بعضی از کاربران از بروز مسئله ای در نمایشگر خود پس از این به روزرسانی خبر داده اند.

کاربران در پی راه چارهی برای حذف خط صورتی در نمایشگر گلکسی S21 اولترا

براساس گزارش گیزموچاینا کاربری که گوشی خود را به روزرسانی نموده و با مشکل خط صورتی نمایشگر روبه رو شده است، به مرکز سرویس و تعمیرات گوشی های سامسونگ مراجعه نموده و متخصصان فنی سامسونگ پیشنهاد تعویض نمایشگر را به این کاربر دادند؛ اما با توجه به هزینه 376 دلاری تعویض نمایشگر، این راه چاره چندان بصرفه نبود.

علاوه بر این، چندین کاربر در قسمت کامنت ها در زیر پست این کاربر، به این نکته اشاره داشتند که نزدیک به 80 درصد کاربران این گوشی، پس از به روزرسانی با چنین مسئله ای روبه رو شده اند. با توجه به گزارش های کاربران درباره این مشکل، احتمالاً مسائل سخت افزاری یا نرم افزاری می تواند باعث بروز این مشکل شده باشد.

البته این اولین بار نیست که کاربران گلکسی S21 اولترا، چنین شکایت هایی را مطرح می نمایند. پیش از این نیز بعضی خبر از نمایش خط عمودی سبزرنگ پس از نصب به روزرسانی داده بودند. این مسائل تکراری در نمایشگر گوشی های سامسونگ، امکان وجود رابطه میان نمایش خطوط سبز و صورتی با به روزرسانی های نرم افزاری را قوت می بخشد.

کاربران گوشی گلکسی S20 نیز در گذشته با چنین مسائلی روبرو بوده اند. پس از شکایت های زیاد کاربران، سامسونگ قبول کرد که نمایشگر گوشی آن ها را به صورت رایگان تعویض کند. احتمالاً این شرکت بار دیگر رسیدگی به شکایات مربوط به گلکسی اس 21 اولترا را در اولویت قرار دهد و تعویض رایگان صفحه نمایش یا راه چاره مناسب دیگری را برای این مشکل ارائه دهد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1611

به "پرچمدار سامسونگ طرفدارانش را ناامید کرد، مشکل در نمایشگر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمدار سامسونگ طرفدارانش را ناامید کرد، مشکل در نمایشگر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید