سخنرانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در نشست زیبایی های معماری سنتی ایران و ترکیه

به گزارش سفر به هند، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با دعوت دانشگاه پلی تکنیک اسکی شهیر ترکیه به عنوان سخنران در نشست علمی-فرهنگی زیبایی های معماری سنتی ایران و ترکیه به صورت برخط حضور یافت.

سخنرانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در نشست زیبایی های معماری سنتی ایران و ترکیه

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از هشتگرد به مناسبت هفته عظیمداشت مقام معمار شهیر ترک (معمار سینان) و روز معمار در کشور ترکیه، دانشکده معماری و طراحی دانشگاه پلی تکنیک اسکی شهیر ترکیه اقدام به برگزاری نشست تخصصی معماری در این دانشکده کرد.

جواد ایرجی عضو هیئت علمی تمام وقت گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد و بورهان شیرین معمار و رئیس دفتر استانبول هولدینگ عظیم معماری اچ پی پی در این نشست که با حضور بیش از 200 نفر از علاقه مندان این حوزه برگزار گردید، سخنرانی کردند.

زیبایی های معماری سنتی ایران و ترکیه و تقابل و تعامل سنت و مدرنیته در معماری از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

این سمینار که ماه گذشته قرار بر برگزاری آن به صورت حضوری بود، به دلیل شیوع جهانی کرونا به صورت آنلاین و به وسیله ویدئوکنفرانس برگزار گردید.

علاقه مندی دانشجویان و استادان ترکیه به فرهنگ و معماری اصیل ایرانی و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در رابطه با معماری سنتی ایران بعد از اتمام جلسه، از نکات قابل اهمیت در این نشست علمی-فرهنگی بود.

زبان برگزاری این سمینار ترکی استانبولی و مدت زمان آن نیز دو ساعت و 30 دقیقه بود.

جواد ایرجی عضو هیئت تمام وقت گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد بوده پیش از این علاوه بر دانشگاه مذکور در کشورهایی نظیر ایتالیا، آلمان، هلند، اتریش، چین و مالزی به عنوان سخنران در حوزه معرفی معماری سنتی ایران حضور داشته است.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 262

به "سخنرانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در نشست زیبایی های معماری سنتی ایران و ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنرانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در نشست زیبایی های معماری سنتی ایران و ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید