تبلیغ فیلم جدید کریستوفر نولان، خالق سه گانه بتمن در بازی فورتنایت

به گزارش سفر به هند، تیزر تبلیغاتی فیلم جدید کریستوفر نولان با نام تِنِت در فضای بازی ویدئویی فورت نایت پخش شد تا تجربه ای متفاوت برای علاقمندان سینما و بازی های ویدئویی رقم بزند.

تبلیغ فیلم جدید کریستوفر نولان، خالق سه گانه بتمن در بازی فورتنایت

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانسجو به نقل از ورایتی، فیلم نولان تریلر جدید خود یعنی تِنِت یا عقیده را به وسیله بازی ویدیویی به شدت محبوب فورت نایت پخش کرد و خبر از اکشن و رمز و راز های جدید داد.

هنوز جزییات زیادی درباره فیلم که نخستین پروژه نولان پس از فیلم دانکرک در سال 2017 خواهد بود، معین نشده است. این فیلم داستان گروهی از ماموران مخفی را تعریف می نماید که کوشش دارند جلوی وقوع جنگ جهانی سوم را بگیرند و به نظر می رسد از مجموعه ای از قابلیت ها استفاده می نمایند که بر زمان اثر می گذارد.

در تریلر فیلم چند صحنه فیلمبرداری عظیم در کشور های مختلف نشان داده شد که از جمله آن ها می توان به یک بویینگ 747 اشاره نمود که وارد ساختمانی می گردد و انفجار عظیمی خلق می نماید. یک صحنه دیگر تیراندازی عظیمی را در یک تالار کنسرت نشان داد که پر از مردمی بود که بیهوش شده بودند. دو نفر از شخصیت ها هم اشاره به نجات دادن افرادی که به ما احتیاج دارند در آینده کردند و گفتند می خواهند جریان زمان را برعکس نمایند.

جان دیوید واشینگتن در نقش شخصیت اول بی نام این فیلم ظاهر می گردد و رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، دیمپل کاپادیا و مایکل کین همراه همیشگی نولان از دیگر بازیگران فیلم هستند. کنت برانا، ارون تیلور-جانسون، کلمنس پوزی، هیمش پاتل، دنزل اسمیت، مارتین داناون و شان ایوری جمع بازیگران فیلم را تکمیل می نمایند.

تریلر اشاره ای به تاریخ اکران فیلم که روز هفدهم جولای مشخص شده، نداشت، اما نولان تا اینجا حامی سرسخت زنده نگهداشتن سالن های سینما در میان پاندمی کروناویروس بوده است. اینکه تاریخی در تریلر وجود نداشت شک هایی را نسبت به برنامه برادران وارنر برای اکران فیلم بر روی پرده به وجود می آورد.

در حالی که سینما های بسیاری تعطیل هستند، اما تعدادی از ایالت ها در آمریکا و چند کشور در حال اتخاذ تدابیری برای دوباره باز کردن سینما ها و امن نگه داشتن مشتریان هستند.

پیش نمایش تریلر فیلم ها در فورت تایت ممکن است به زودی تبدیل به یک فرایند هالیوودی گردد.

فیلم جنگ ستارگان: ظهور اسکای واکر اخیراً تریلر خود را پیش از زمان نمایش در فورت نایت منتشر کرد و ترویس اسکات و مارشملو از هنرمندانی بودند که اخیراً میلیون ها طرفدار را به کنسرت مجازی خود در این پلتفرم گیمینگ جذب کردند. بیش از 12.3 میلیون بیننده در آن واحد مشغول تماشای این کنسرت بودند که ماه گذشته برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 380

به "تبلیغ فیلم جدید کریستوفر نولان، خالق سه گانه بتمن در بازی فورتنایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغ فیلم جدید کریستوفر نولان، خالق سه گانه بتمن در بازی فورتنایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید