بازیگری کن و زبان یاد بگیر!

به گزارش سفر به هند، دنیا رو به پیشرفت و گستردگی است، و همیشه هم همینطور بوده است. با پیشرفتمان، روز به روز می بینم که راه های بهتری، هیجان انگیزتر و ساده تری برای پیشروی، به ویژه در آموزش وجود دارد.

بازیگری کن و زبان یاد بگیر!

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آکادمی اکسیر، در این متن، با یک متد جدید در خدمتتان هستیم.

کتاب خواندن را کنار بگذارید!

خسته نشده اید از اینکه هی لغت بخوانید و باز هم بلد نباشید؟ هی ساختارهای گرامری را حفظ کنید و باز هم به شما بگویند گرامرتان ضعیف است؟ فکر نمی کنید یک جای کار میلنگد؟ آن هم در دوره زمانه ای که عملکرد و کاربرد مهم بوده و دیگر تئوری ها مثل سابق اصلا به شمار هم نمی آیند؟

شاه کلید یادگیری زبان!

اگر صفحه اینستاگرام آکادمی اکسیر را دنبال می کنید، قطعا دیده اید که در ویدیوی مربوطه، گفتیم شاه کلید یادگیری، استفاده از هیجان است. هرچه فعالیت های ما هیجان بیشتری داشته باشد، بیشتر در حافظه باقی میماند. به نظر شما، یک سکانس جلوی دوربین رفتن برای شما هیجان دارد یا حفظ کردن لغات از روی لیست؟

نقطه شروع و سرانجام

همیشه باید از جای درست شروع کرد. اگر سطح شما مبتدی باشد، برای یادگیری با بازیگری باید دیالوگ های ساده ای را انتخاب کنید. حتما از تعیین سطح زبان اکسیر استفاده کنید. وقتی به انتهای سطح متوسط رسیدید، می توانید بیشتر فیلم های انگلیسی زبان را ببینید و دیالوگ های مورد نظرتان را نوشته، تمرین کنید و جلوی دوربین بروید.

این متد از کجا آمد؟

آقایان سجاد حسینی و محمود مهرعلیان، موسسین آکادمی اکسیر از همان ابتدای شروع فعالیت خود در حیطه آموزش، نگاه متفاوتی به مساله داشتند. تمامی زبان آموزن ایشان در این دو دهه فعالیتشان، از میزان رضایت و خوشحالی شان در کلاس ها و متدهای آن ها می گویند. امروز، با جدیدترین و بهترین ها در خدمت جامعه نیازمند آموزش با کیفیت هستند و یادگیری را روز به روز جذاب تر می کنند.

منکه بازیگر نیستم!

همه ما بازیگر هستیم، اما در نقش خودمان. سعی کنید نقش خودتان را پیدا کنید. نیازی نیست دور بروید یا حتما از بازیگری، به اجراهای دراماتیک و پرسروصدا فکر کنید. آرام ترین و ساده ترین نقش ها گاهی مهم ترین کاراکترهای یک داستان اند.

دیگر کلاس نروم؟

تمرین کردن به روش های متفاوت به معنای عدم شرکت در برنامه های آموزشی نیست. یک برنامه آموزشی مثلا کلاس زبان به شما جهت و نظم می دهد. منتهی، اگر برای حفظ لغات و ساختارهای همیشه مشکل دارید، متدهای جدید اکسیری کمک می کنند به شکل متفاوتی تمرین کنید و به شکل متفاوتی جواب بگیرید.

مثلا، بعد از اینکه گرامر حال کامل را یاد گرفتید، یک سکانس فیلم انتخاب کنید و آن را با استفاده از گرامرهایش جلوی دوربین تمرین کنید. با این روشِ هیجان بالا، یادگیری شما بسیار اثربخش خواهد بود.

توضیحات بیشتر میخوام!

برای توضیحات بیشتر، حتما پست مربوطه را در صفحه اینستاگرام ما تماشا کنید (Exir-Academy-org).

آکادمی اکسیر، یک سبک زندگی

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1040

به "بازیگری کن و زبان یاد بگیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگری کن و زبان یاد بگیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید