ایرباد نو JBL از کیس دارای نمایشگر لمسی بهره می برد

به گزارش سفر به هند، ساعاتی قبل شرکت JBL از یک ایرباد به نام Tour Pro 2 و یک هدفون رو گوشی به نام Tour One M2 رونمایی کرد. مهم ترین ویژگی ایرباد Tour Pro 2، بهره گیری آن از کیس دارای نمایشگر لمسی 1.45 اینچی است.

ایرباد نو JBL از کیس دارای نمایشگر لمسی بهره می برد

با استفاده از این نمایشگر و بدون احتیاج به دست زدن به گوشی، می توانید پیغام ها و نوتیفیکشن های دریافتی گوشی را مشاهده کنید. بعلاوه باید به امکان مدیریت پخش موسیقی هم اشاره کنیم. این ایرباد از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی می نماید و دارای 6 میکروفون برای بهبود کیفیت صدا است. از دیگر امکانات آن نباید پشتیبانی از بلوتوث 5.3 را از قلم بیندازیم.

با هر بار شارژ کردن، این ایرباد JBL می تواند به مدت 10 ساعت موسیقی پخش کند و در صورت استفاده از کیس، عمر باتری آن به 40 ساعت می رسد. برای خرید این ایرباد باید 249 یورو بپردازید.

در کنار ایرباد موردنظر، JBL از هدفون رو گوشی Tour One M2 هم رونمایی نموده که از درایورهای 40 میلی متری و 4 میکروفون بهره می برد و از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می نماید. بدون استفاده از قابلیت حذف نویز فعال، این هدفون با هر بار شارژ می تواند به مدت 50 ساعت موسیقی پخش کند و در صورت فعال سازی سیستم حذف نویز، باید به عمر باتری 30 ساعته بسنده کنید. این هدفون با قیمت 299 یورو راهی بازار می گردد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1483

به "ایرباد نو JBL از کیس دارای نمایشگر لمسی بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرباد نو JBL از کیس دارای نمایشگر لمسی بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید