ادامه صدرنشینی گرگان در گروه الف لیگ بسکتبال، باخت ذوبی ها در روز درخشان ستاره ها

به گزارش سفر به هند، تیم شهرداری گرگان با شکست دادن ذوب آهن اصفهان، به صدرنشینی خود در گروه الف رقابت های لیگ برتر بسکتبال ادامه داد.

ادامه صدرنشینی گرگان در گروه الف لیگ بسکتبال، باخت ذوبی ها در روز درخشان ستاره ها

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های هفته سوم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز(دوشنبه 3 آبان 1400)، تیم شهرداری گرگان پیروز شد به عنوان صدرنشین گروه الف با نتیجه 90 - 84 ذوب آهن اصفهان را شکست داده و هم چنان صدرنشین گروه خود باقی بماند.

در این ملاقات که به میزبانی سالن بسکتبال آزادی برگزار گردید، دو تیم عملکرد پایاپایی را در طول مسابقه داشتند تا در زمان معمول بازی، با نتیجه 72 - 72 به تساوی رسیده و راهی وقت اضافه اول شوند. در پنج دقیقه اول وقت های اضافه بود که گرگانی ها پیروز شدند با عملکرد تیمی بهتر، 12- 18 پیروز شده و در مجموع 90 - 84 برنده بازی شوند.

کوارترهای اول و سوم این ملاقات را شاگردان فرزاد کوهیان در تیم ذوب آهن با نتایج 26- 18 و 21 - 14 پیروز شدند و در کوارترهای دوم و چهارم هم شاگردان مهران حاتمی در تیم شهرداری، با نتایج 9-23 و 16-17 برنده شدند.

از نکات قابل توجه بازی درخشش ترکیب اصلی تیم ذوب آهن در این بازی بود. فرید اصلانی، ارسلان کاظمی و سجاد مشایخی در این مسابقه به ترتیب 31، 22 و 21 امتیاز برای اصفهانی ها کسب کردند و تنها 10 امتیاز اصفهانی ها به وسیله اشکان خلیل نژاد (4 امتیاز)، آرمان زنگنه (4 امتیاز) و محمدرضا اکبری (2 امتیاز) به دست آمد.

ارسلان کاظمی با کسب 22 امتیاز و 15 ریباند برای ذوب آهن دبل دبل کرد و تأثیرگذاری 33 را بر جای گذاشت، اما این فرید اصلانی بود که با تاثیرگذاری 34 در ترکیب اصفهانی ها، ستاره زمین شد.

برای شهرداری گرگان نیز پری پتی و محمد جمشیدی به ترتیب 24 و 20 امتیاز کسب کردند تا با تاثیرگذاری 15 و 14 ستاره تیم گرگان باشند.

امروز دو تیم نیروی زمینی تهران و صنعت مس کرمان نیز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1224

به "ادامه صدرنشینی گرگان در گروه الف لیگ بسکتبال، باخت ذوبی ها در روز درخشان ستاره ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه صدرنشینی گرگان در گروه الف لیگ بسکتبال، باخت ذوبی ها در روز درخشان ستاره ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید