پاکسازی 45 درصد از آثار تروریست های داعشی در عراق

به گزارش سفر به هند، فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق از پاکسازی بخش قابل توجهی از آثار برجای مانده از گروه تروریستی داعش اطلاع داد.

پاکسازی 45 درصد از آثار تروریست های داعشی در عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از السومریه، فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اظهار داشت که تا به امروز 45 درصد از مهمات برجای مانده از گروه تروریستی داعش (شامل بمب و مین و ..) خنثی سازی و منهدم شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

تحسین الخفاجی سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق در این باره شرح داد که این اتاق تا به امروز کوشش های قابل توجهی را در راستای کشف و منهدم سازی آثار برجای مانده از گروه های تروریستی در خاک عراق بویژه مناطق تازه آزاد شده انجام داده است.

وی همچنین در کنار دیگر نیروها از حشد شعبی عراق برای تسهیل فرایند کشف و خنثی سازی اثرات برجای مانده از تروریست های تکفیری قدردانی و نسبت به تامین امنیت کامل شهفرایندان این کشور در سایه همکاری های همه جانبه نیروها اظهار امیدواری کرد.

سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق در خاتمه اشاره نمود که وقوع سیلاب و باران های شدید در این کشور باعث شده تا مواد منفجره برجای مانده از تروریست ها در جریان سیلاب به مناطق امن و پاکسازی شده انتقال پیدا نمایند امری که کار را کند نموده و برای حل این موضوع مشارکت یگان های مهندسی و وزارت امنیت بسیار ضروری به نظر می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 728

به "پاکسازی 45 درصد از آثار تروریست های داعشی در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکسازی 45 درصد از آثار تروریست های داعشی در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید