نحوه اجرای گام دوم مقابله با کووید 19

به گزارش سفر به هند، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نحوه اجرای گام دوم کووید-19 و فاصله گذاری اجتماعی را تشریح کرد.

نحوه اجرای گام دوم مقابله با کووید 19

دکتر حامد روحانی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: همه واحد های صنفی و صنعتی در راستای اجرای گام دوم کووید-19 فاصله گذاری اجتماعی، در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع به آدرس وب سایت: salamat.gov.ir از صبح روز آدینه 22 فروردین مراجعه و ثبت نام کنند.

رئیس مرکز بهداشت استان مازندران با بیان اینکه ثبت نام از واحد های صنفی و صنعتی بمدت 7 روز ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: راهنما ها و الزامات سلامت محیط کار، شاغلین و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام بصورت الکترونیکی در اختیار افراد قرار می گیرد.

دکتر روحانی زاده ادامه داد: برای استفاده از راهنما ها و الزامات، افراد باید بعد از این تاریخ به سایت مرکز سلامت محیط و کار این وزارتخانه به آدرس: https://markazsalamat.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر این که بعد از آغاز مجدد فعالیت ها، بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای وزارت بهداشت با مشارکت نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات به محل های مورد نظر مراجعه و در صورت عدم ثبت نام در سایت ابلاغی وزارت بهداشت، فعالیت و محل کاری را متوقف و تعطیل می کنند، از مردم خواست تا تخلفات نقض کنندگان پروتکل های بهداشتی در موضوع کرونا در مراکز عمومی و اصناف مربوطه را به وسیله سامانه جامع Sajam.scpd.ir و سامانه پیغامکی 3000129، گزارش دهند.

انتهای پیغام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 275

به "نحوه اجرای گام دوم مقابله با کووید 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه اجرای گام دوم مقابله با کووید 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید