قرض شگرد تازه مجرمان سایبری ، درخواست کمک مالی دوستان و آشنایان را راستی آزمایی کنید

به گزارش سفر به هند، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه باید درخواست کمک مالی دوستان و آشنایان در شبکه های اجتماعی را راستی آزمایی کرد از شگرد جدید مجرمان سایبری در پوشش قرض خبر داد.

قرض شگرد تازه مجرمان سایبری ، درخواست کمک مالی دوستان و آشنایان را راستی آزمایی کنید

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ علی محمد رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در مصاحبه با فارس به شگرد جدید مجرمان سایبری در پوشش درخواست کمک مالی اشاره و اظهارداشت: بسکمک از تقاضاها و درخواست های شهروندان از یکدیگر از طریق شبکه های اجتماعی صورت می گیرد و بدون آنکه رودر رو همدیگر را ملاقات کرده یا تماس بگیرند تقاضا و درخواست خود را از دوست، آشنا و بستگان از طریق همین پل ارتباطی انجام می دهند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا شرح داد: تقاضای واریز وجه به عنوان قرض از درخواست های کاربران از یکدیگر در شبکه های اجتماعی باعث شده تا مجرمان و کلاهبرداران سایبری از این امر سوء استفاده کرده و به انحاء مختلف تلاش کنند از کاربران در قالب دوست و آشنا سوءاستفاده کنند.

وی گفت: مجرمان سایبری با دسترسی به صفحات شبکه های اجتماعی قربانی برای دوستان و آشنایان او درخواست کمک مالی می فرستند؛ بنابراین راستی آزمایی هرگونه درخواست کمک مالی از سوی دوستان و آشنایان در شبکه های اجتماعی یک ضرورت است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 اسفند 1399 بروزرسانی: 13 اسفند 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 820

به "قرض شگرد تازه مجرمان سایبری ، درخواست کمک مالی دوستان و آشنایان را راستی آزمایی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرض شگرد تازه مجرمان سایبری ، درخواست کمک مالی دوستان و آشنایان را راستی آزمایی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید