شوک حشدسعبی به داعش

به گزارش سفر به هند، خبرنگاران : نیروهای حشد شعبی عراق طی عملیاتی گسترده یورش تروریست های تکفیری داعش به منطقه ای در جنوب غرب استان کرکوک را ناکام گذاشتند.

شوک حشدسعبی به داعش

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، تروریست های تکفیری داعش تلاش کردند تا بر منطقه ای واقع در جنوب غرب کرکوک عراق سیطره یابند. تلاش تروریست های داعش برای نفوذ به کرکوک با دخالت به موقع نیروهای حشد شعبی عراق روبرو شد.

بر اساس این گزارش، نیروهای حشد شعبی ضمن ممانعت از پیشروی تکفیریها در کرکوک خسارت های فراوانی را نیز به صفوف آنها تحمیل کردند. چندی پیش نیز نیروهای حشد شعبی تلاش تکفیریها برای تسلط بر منطقه تل الذهب واقع در سامراء را ناکام گذاشته بودند.

این درحالی است که اخیراً نیز نیروهای عراقی به همراه حشد شعبی مواضع تروریست های تکفیری داعش در غرب استان الانبار را هدف قرار دادند. در جریان عملیات مذکور، نیروهای عراقی و حشد شعبی پیروز شدند خطوط امدادرسانی داعش در غرب الانبار را قطع کنند.

افزون بر این، هفته گذشته نیز فرماندهی عملیات حشد شعبی در استان صلاح الدین از پیروزیت مرحله اول عملیات پاکسازی رشته کوه های المکحول در شمال صلاح الدین از لوث تروریست های داعش خبر داده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 700

به "شوک حشدسعبی به داعش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک حشدسعبی به داعش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید