سندرز، ترامپ را به سرکوب و ارعاب رای دهندگان متهم کرد

به گزارش سفر به هند، سناتور ایالت ورمونت آمریکا نسبت به سر باز زدن دونالد ترامپ از پذیرش شکست احتمالی در انتخابات ابراز نگرانی و بیان کرد او رای دهندگان را سرکوب می نماید.

سندرز، ترامپ را به سرکوب و ارعاب رای دهندگان متهم کرد

سناتور برنی سندرز بار دیگر حملات انتقادی خود علیه دونالد ترامپ را از سر گرفت و از احتمال مقاومت او در برابر شکست در انتخابات 2020 گفت.

سناتور ایالت ورمونت آمریکا که از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ است، در پیغامی در حساب توئیتر خود نوشت: آنچه ما با آن مخالف هستیم: سرکوب و ارعاب رای دهندگان و رئیس جمهوری است که تمایلی به واگذاری قدرت ندارد. ما باید همه کوشش خود را انجام دهیم تا مردم رأی دهند و زودتر رأی دهند.

منظور سناتور سندرز از ارعاب و سرکوب رای دهندگان به اقدامات ترامپ برمی گردد، که از ماه ها قبل از انتخابات کوشش نموده است تا به شائبه تقلب در انتخابات را در میان افکار عمومی آمریکا ایجاد کند.

ترامپ که این روز ها هر بار به بهانه ای کوشش دارد شائبه تقلب در انتخابات نوامبر را در اذهان عمومی ایجاد کند، در ادامه این پیغام جنجال برانگیز آورد: رای امضا شده شما شمرده نمی گردد، زیرا رای شما ارسال شده است. اجازه ندهید آن ها رای شما را به طور غیرقانونی از شما بگیرند! رئیس جمهور آمریکا پیش از این هم بار ها اعلام نموده بود که دموکرات ها کوشش می نمایند با برگزاری رای گیری انتخاباتی به صورت پستی، زمینه تقلب و کلاهبرداری به نفع خود را در سوم نوامبر ایجاد نمایند.

رئیس جمهور آمریکا بار ها در برابر رای گیری به وسیله پست موضع گیری نموده و آن را روشی برای تقلب در انتخابات عنوان نموده است. این در حالی است که بسیاری از دموکرات ها با توجه به شیوع ویروس کرونا موضوع رای گیری به وسیله پست را مناسب عنوان نموده اند. بعضی هدف قرار دادن رای گیری پستی از سوی ترامپ را به کوشش او برای ایجاد بی اعتمادی عمومی نسبت به سیستم انتخاباتی و زمینه چینی برای نپذیرفتن شکست احتمالی در انتخابات تعبیر می نمایند. ، باشگاه خبرنگاارن

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 598

به "سندرز، ترامپ را به سرکوب و ارعاب رای دهندگان متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز، ترامپ را به سرکوب و ارعاب رای دهندگان متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید