خبرنگاران میزان بارندگی ها در هرمزگان اعلام شد

به گزارش سفر به هند، بندرعباس- خبرنگاران- براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان در بارش های اخیر تا ساعت 19 و 30دقیقه امروز یکشنبه شهرستان حاجی آباد با 36.6 میلی متر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داده است.

خبرنگاران میزان بارندگی ها در هرمزگان اعلام شد

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در این مدت در بستک 11.3 میلی متر، رودان 8.5 میلی متر، پارسیان 6.5 میلی متر، خمیر 6.5 میلی متر، بندرعباس 5.2 میلی متر، قشم 3.9 میلی متر و میناب 2.8 میلی متر باران باریده است.

کیانوش عارفی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود:همچنین امروز شنبه در ایستگاه های لاوان، بوموسی،کیش، سیری، سردشت بشاگرد و بندرلنگه زیر 2 میلی متر بارندگی ثبت شده است.

وی بیان داشت: با یک وقفه بارشی مجدد از اواخر امشب (یکشنبه) با تقویت موج بارشی در استان هرمزگان، شرایط بارشی مناسب خواهد شد.

معاون هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: فردا دوشنبه نیز شدت بارش ها در نیمه شرقی و شمالی استان خواهد بود.

عارفی ادامه داد: باتوجه به فعالیت مناسب تر سامانه بارشی در استان های همجوار احتمال سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی در مناطق شرقی و شمالی استان دور از انتظار نخواهد بود،لذا توصیه می شود از تردد در حاشیه رودخانه ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

این کارشناس هواشناسی هرمزگان یادآورشد: این موج بارشی تا ساعت بعدازظهر روز دوشنبه در مناطق شرقی هرمزگان ماندگار خواهد بود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه تا روز سه شنبه با خروج موج بارشی از مناطق غربی هرمزگان و تغییر سوی باد به شمال غرب شرایط نامساعد دریایی تداوم خواهد داشت و از روز چهارشنبه کاهش سرعت باد و تلاطم دریا پیش بینی می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 245

به "خبرنگاران میزان بارندگی ها در هرمزگان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میزان بارندگی ها در هرمزگان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید