خبرنگاران سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه: مردم در خانه بمانند

به گزارش سفر به هند، کرمانشاه- خبرنگاران- سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا کرمانشاه با بیان اینکه در روزهای آینده احتمال ورود به پیک شیوع بیماری کرونا را داریم تاکید نمود: از مردم تقاضا و خواهش داریم در خانه بمانند.

خبرنگاران سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه: مردم در خانه بمانند

جهت دریافت خدمات میز و صندلی آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

مسعود بهرام نژاد روز سه شنبه به خبرنگاران اضافه نمود: فروشگاه های زنجیره ای اقلام موردنیاز مردم را به صورت اینترنتی و بدون هزینه ارسال نمایند و از مراجعات تا حدامکان کاسته گردد.

وی اظهارداشت: بازارها و مراکز خرید اقلام غیرضروری براساس مصوبه ستاد ملی کرونا تا 15 فروردین تعطیل است.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا کرمانشاه با اعلام اینکه اقدامات بسیار سختگیرانه در ورودی شهرها به منظور انجام تست تب سنجی و غربالگری انجام می گردد، گفت: نقاهتگاه هایی توسط ارتش و سپاه برای پذیرش بیماران احتمالی در روزهای آینده ایجاد شده است.

وی گفت: فعالیت دستگاه های اجرایی براساس دستورالعمل ابلاغی در هفته پایانی اسفند ماه سال گذشته است و حضور حداقلی کارکنان به منظور حفظ سلامت عمومی توصیه و تأکید می گردد.

بهرام نژاد اضافه نمود: شرایط کرمانشاه همچنان قرمز اعلام می گردد و از امروز کنترل بیشتری برای جلوگیری از تردد مردم در اماکن عمومی انجام می گردد؛ تقاضا داریم مشارکت مردم بیشتر گردد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای آغاز اپیدمی تا ساعت 12 یکشنبه شب موارد مثبت کووید 19 در این استان 182 نفر بوده که هفت نفر در 24 ساعت گذشته اضافه شده است.

دکتر محمدابراهیم صبور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: از این تعداد 182 مورد مبتلای به ویروس کرونا در استان تا به امروز 17 نفر فوت نموده اند.

به گفته او، همچنین از ابتدای آغاز اپیدمی کرونا در استان تا به امروز 904 نفر بستری شدند که از این تعداد 786 نفر ترخیص و 101 نیز در بیمارستانهای استان بستری هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 150

به "خبرنگاران سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه: مردم در خانه بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه: مردم در خانه بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید