خبرنگاران استاندار زنجان: فرهنگیان با فراوری محتوا در ایام کرونایی نقش آفرین بودند

به گزارش سفر به هند، زنجان - خبرنگاران - استاندار زنجان با اشاره به فعالیت های بی شائبه معلمان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت در ایام کرونایی اضافه کرد: اقدامات بی بدیل این قشر موجب شد که آموزش تعطیل نشود و در این راستا محتواهای متعددی را فراوری و در اختیار دانش آموزان قرار دادند.

خبرنگاران استاندار زنجان: فرهنگیان با فراوری محتوا در ایام کرونایی نقش آفرین بودند

فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اضافه نمود: دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت این استان نیز همگام با سطح کشور با توجه به شرایط کرونایی انجام وظیفه کردند و حتی بازدیدها نیز بیانگر آن بود که فرهنگیان با بهره گیری از روش های خلاقانه مطالب آموزشی را به صورت مستمر به دانش آموزان انتقال دادند که جای تقدیر دارد.

استاندار زنجان بر لزوم آمادگی و برنامه ریزی های لازم جهت آموزش دانش آموزان در بستر فضای مجازی تاکید نمود و گفت: این امکان وجود دارد که در آینده نیز بخشی از آموزش های دانش آموزان در این فضا استمرار داشته باشد که با رفع نواقص می توان با کیفیت بهتری مطالب و محتواها را ارائه کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این استان در مورد اردوگاه های دانش آموزی در مقایسه با استان های همجوار شرایط بدتری دارد، گفت: بر این اساس برای رفع این مشکل و با اولویت بندی شرایط اردوگاه دانش آموزی امام خمینی شهر زنجان و شهید بهشتی خدابنده توسط معاون عمرانی استاندار طی جلسه ای آنالیز خواهد شد.

حقیقی اضافه نمود: هر چند اردوگاه دانش آموزی امام خمینی (ره) زنجان بنا به گفته شهرداری به این دستگاه اختصاص دارد اما می توان برای رفع کردن مشکل راه، از دستگاه متولی امر و یا حتی خیران یاری گرفت.

وی اضافه نمود: در صورت عملی نشدن راه حل یاد شده و با مساعدت هایی به شهرداری زنجان نسبت به رفع مسائل و موانع موجود در این اردوگاه مبادرت گردد و در این میان جلسه ای با حضور دستگاه های متولی و ارائه راه حلهای عملی تر با مسؤولیت معاونت عمرانی استاندار تشکیل خواهد شد.

استاندار زنجان ادامه داد: ارائه راه حل عملی و تصویب آن در جلسه شورای آموزش و پرورش می تواند به رفع بخشی از مسائل این اردوگاه منتهی گردد که در این خصوص مشارکت های بین بخشی اثر بهتری را به دنبال دارد.

وی با اشاره به سفر احتمالی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به این استان نیز گفت: در صورت تحقق این امر، موضوع بازدید اردوگاه دانش آموزی امام خمینی (ره) زنجان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سفر این مسؤؤل کشوری علاوه بر دیگر پروژه ها گنجانده خواهد شد.

حقیقی گفت: پرداخت پنج درصد عوارض شهرداری به آموزش پرورش نیز جای تقدیر دارد که این موضوع نشان می دهد با وجود مسائل شهرداری ها این مهم در استان انجام گرفته است.

به گفته استاندار زنجان، آموزش و پرورش نهاد انسان سازی است که باید در راه اعتلای آن همه اهتمام کنیم و این دستگاه طی سال گذشته در استان توفیقات خوبی داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 408

به "خبرنگاران استاندار زنجان: فرهنگیان با فراوری محتوا در ایام کرونایی نقش آفرین بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار زنجان: فرهنگیان با فراوری محتوا در ایام کرونایی نقش آفرین بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید