توئیتر درباره پیام خشونت آمیز ترامپ علیه معترضان هشدار صادر کرد

به گزارش سفر به هند، شبکه اجتماعی توئیتر درباره محتوای خشونت آمیز پیام رئیس جمهور آمریکا علیه معترضان به نژادپرستی در این کشور هشدار صادر کرد.

توئیتر درباره پیام خشونت آمیز ترامپ علیه معترضان هشدار صادر کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، توئیتر بامداد جمعه اظهار داشت یکی از پیام های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که او در آن معترضان به نژادپرستی در مینیاپولیس را به کشتار تهدید کرده نقض قوانین این شرکت در امتناع از شکوهمندسازی خشونت به شمار می رود.

روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده اقدام این رسانه اجتماعی احتمالاً به تشدید تنش ها میان ترامپ و توئیتر که رسانه محبوب و مطلوب او برای ابزار عقاید و نظراتش بوده منجر خواهد شد.

ترامپ در واکنش به آشوب های ناشی از هجوم معترضان به نهادینه شدن نژادپرستی در آمریکا به سمت اداره پلیس شهر مینیاپولیس و آتش زدن آن، در صفحه توئیتر خود نوشت: نمی توانم بایستم و تماشا کنم که چنین اتفاقی برای شهر بزرگ مینیاپولیس می افتد. [مشکل] فقدان رهبری است.

تظاهرات کنندگان خشمگین از کشته شدن جورج فلوید، مظنون سیاه پوست و غیرمسلحی که توسط یک پلیس سفیدپوست به قتل رسید، شب گذشته برخی اماکن عمومی را در میناپولیس به آتش کشیدند.

ترامپ با ابراز نارضایتی از عملکرد شهردار مینیاپولیس در مقابله با این اعتراضات، افزود: یا جاکوب فرِی، شهردار چپ گرای افراطی بسیار ضعیف این شهر، خودش را جمع وجور می کند و شهر را تحت کنترل درمی آورد، یا من گارد ملی را اعزام می کنم تا این کار را به درستی انجام دهند.

رئیس جمهور آمریکا در توئیت دیگری نوشت: این اراذل و اوباش، به یاد و خاطره جورج فلوید بی احترامی می کنند و من اجازه نمی دهم این اتفاق رخ دهد.

ترامپ سپس به تهدید آنها روی آورده و گفت: با تیم والز، فرماندار [مینه سوتا] صحبت کرده و به او گفتم ارتش در تمام جهت با اوست. هر مسئله ای باشد ما کنترل را به دست می گیریم، اما زمانی که غارتگری شروع شود، شلیک هم شروع می شود.

شرکت توئیتر مشاهده توئیت آخر ترامپ توسط کاربران، قبل از رویت یک پیام هشدار درباره محتوای خشونت آمیز آن را غیرممکن کرده است. توئیتر در آن پیام هشدار نوشته که این توئیت ناقض قوانین این شرکت است. توئیتر علاوه بر این، مانع از آن شده که کاربران بتوانند پسند خود برای این پیام را ابراز کنند یا به آن پاسخ دهند.

اما توئیتر این پیام را حذف نکرده و اعلام کرده که در دسترس بودن این پیام در راستای منفعت عمومی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 377

به "توئیتر درباره پیام خشونت آمیز ترامپ علیه معترضان هشدار صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر درباره پیام خشونت آمیز ترامپ علیه معترضان هشدار صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید